Gå til innhold

Første julaften vi feierer uten mine foreldre

Anbefalte innlegg

De lever altså, så det er ikke derfor. Men de skal feire hos min bror. Han bor på den andre kanten av landet, har kone og 1 barn. Selvfølgelig vil jeg at de skal feire sammen med han og, men blir veldig rart å ikke ha mamma og pappa her. Broren min og kona er litt sære, så de bryr seg egentlig ikke om at de kommer, de liker å være alene. Så derfor føler jeg litt på det. Har bedt de på julaften mange ganger,men nei, de vil være alene. De har aldri bedt oss, men vi har feiret jul med de 1 gang etter at de fikk barn, og da dro vi til de.

Sånn, måtte bare prate litt om det, ligger mer bak det her,men det er så mye, så orker ikke å ta det nå. Dere får ha riktig god jul.

Anonymkode: 10a3d...b20

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

God jul. Det er riktig at foreldrene dine  prioriterer jul hos et barnebarn langt borte uavhengig av om foreldrene finner det viktig, hold fast ved det. 

Og julen blir nok fin.

Anonymkode: f43e6...1d5

Selvfølgelig, og det er ikke et jeg mener. Blir bare rart. Bare savner det at vi alle er sammen, men det er noe min bror ikke tenker på. Julen blir fin, så absolutt.

Takk for svar og god jul.

Anonymkode: 10a3d...b20

Ja, sånn er det noen ganger. Foreldre kan ikke dele seg i to, og det mest rettferdige er å "rullere" mellom barna. Fint at foreldrene dine gjør det. Hva burde broren din tenke på, mener du?

Dere får lage deres egne juletradisjoner de årene dere er alene. Vi skal ha alenejul i år og har laget våre egne tradisjoner for de årene, og koser oss med det.

God jul til dere!

Anonymkode: 88b89...187

Jeg sitter med den samme, vonde følelsen i år, første gang uten mine foreldre på 15 år. Det blir jo ikke det samme. Mine lever også, lang historie det og, jeg var så heldig at jeg fikk se de og gitt de en klem om ikke annet. Gaver og lykkeønskning over FaceTime. 

Vet ikke om jeg har noe godt svar til deg, annet enn at jeg kanskje forstår hvordan du har det. Jeg prøver å tenke/jobbe med meg selv at det viktigste er hverdagene og samholdet vi har. Det kan ingen julaften ta fra oss. Det er der uansett hvilken dag i året det er. 

God jul til deg og ❤️

Anonymkode: 1480c...1bd

Annonse

Dere sutrer! Det er ingen vond følelse å ikke få feire med foreldre hvert eneste år når grunnen er at de også feirer med andre. De lever, dere lever og dere er alle i stand til å skape gode øyeblikk! Dette er navlebeskuende!

Anonymkode: aed6b...25f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...