Gå til innhold

Noen her som skal ut og handle siste rest før jul, på julaften?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det har jeg faktisk aldri gjort! Aldri vært på butikk på julaften, egentlig ikke vært utfor døra den dagen noen gang!

Anonymkode: 594aa...091

Ikke farlig med frisk luft. Gå seg en tur, jogge mm. 

Anonymkode: c7011...cf4

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ikke farlig med frisk luft. Gå seg en tur, jogge mm. 

Anonymkode: c7011...cf4

Men det er heller ikke å farlig å være inne en hel dag. Og julaften er en typisk innedag for mange. 
Det er bare i dette landet babyer, barn og voksne MÅ være ute hver eneste dag. 

Anonymkode: f5333...2c8

Pinnekjøttgrytehanken knakk og shampooen gikk tom...  mann og datter tok seg en tur  til butikken for å se om de kan få ny stor gryte! vi greier oss nok med den gamle uten hank men er jo praktisk med hank da. og så ville datter øvelseskjøre...

Anonymkode: 75beb...9b9

Annonse

Ja, her har det vært sykdom før jul, så her måtte både far og barn ut å handle mer enn bare noe vi har glemt, så det blir spennende å se hva de kommer hjem med. Jeg kriserydder og pynter resten her hjemme. Litt stress, men litt koselig også, for vi er bare glade for at vi til sammen er friske nok til å feire en sånn noenlunde tradisjonell jul. Muligens i pysjen, men med god fyr i peisen og pledd i sofaen blir det nesten som å være på hytta (som vi ikke har).

Anonymkode: 02a52...82c

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Men det er heller ikke å farlig å være inne en hel dag. Og julaften er en typisk innedag for mange. 
Det er bare i dette landet babyer, barn og voksne MÅ være ute hver eneste dag. 

Anonymkode: f5333...2c8

Jeg er så enig. «Bygge karakter» er det visst, å tvinge seg til å være ute i drittvær mot all sunn fornuft og vilje 😵💫 

Uansett, vi var innom tema at det gjennomgående var menn som representerte de som løper innom butikken på slike dager rett før det stenger, påstand fra tidligere butikkansatt. Men etter litt refleksjon rundt den, innser jeg at mannen her ofte er den som drar i butikken fordi jeg har overordnet kontroll på logistikken rundt mat og den oppgaven er utrolig kjekk å delegere bort på en sånn dag. 

Anonymkode: f091f...dd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...