Gå til innhold

Noen som har operert hemoroider?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Operert marisker, det vil si hudfolder etter hemoroider. Ble henvist og fikk en poliklinisk time først, deretter time til operasjon i narkose. Gikk fort fra henvisning var sendt til operasjon. Var veldig vondt 2 første ukene etter operasjon, men så gikk det seg til. 

Anonymkode: cbca9...d18

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Operert hemoroider/marisker. Det var helt hinsides vondt de første to ukene etter op. I tillegg så kom alt tilbake etter et par måneder, så det var ikke verdt det for min del. 

Anonymkode: 206be...cd3

Jeg er ikke HI, men har såpass med marisker at jeg burde operert (har fått det godkjent tidligere, men fordi ingen kan noe om en risikofaktor jeg har, så har jeg foreløpig ikke tørt å gjøre det).

Du sier du fikk tilbake/mer marisker allerede etter et par måneder. Har du treg mage og det er årsak til at det kom tilbake? Ble de som kom tilbake like ille som de du hadde før operasjonen?

Anonymkode: 5601a...d8b

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er ikke HI, men har såpass med marisker at jeg burde operert (har fått det godkjent tidligere, men fordi ingen kan noe om en risikofaktor jeg har, så har jeg foreløpig ikke tørt å gjøre det).

Du sier du fikk tilbake/mer marisker allerede etter et par måneder. Har du treg mage og det er årsak til at det kom tilbake? Ble de som kom tilbake like ille som de du hadde før operasjonen?

Nei, jeg har det motsatte av treg mage  - heller løs mage. Men de kommer likevel. Jeg hat i tillegg fissurer som jeg får botox i. Det hjelper i hvert fall på smerten. 

Annonse

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Nei, jeg har det motsatte av treg mage  - heller løs mage. Men de kommer likevel. Jeg hat i tillegg fissurer som jeg får botox i. Det hjelper i hvert fall på smerten. 

Hm, ja da er det merkeligere at du får det tilbake. Det er noe av det jeg frykter også, fordi jeg har en tilstand som også påvirker bindevevet i kroppen, og arrdannelse, men spørsmålene mine ble bare avfeid og de fokuserte utelukkende på at så godt som alle blir såååå fornøyde. Jeg mistet rett og slett tilliten når spesialist ikke ville diskutere ev. komplikasjoner og bare late som om det ikke var noen.

Mann min har satt på de strikk flere runder. Ubehagelig første dagene, men så går det seg til. Han skulle egentlig fjerne de, men pga stor smerter i etterkant og ingen garanti for at de ikke kommer tilbake så ble det heler avgjort at det blir strikk behandling ved behov

Anonymkode: 2ea70...21a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...