Gå til innhold

Hvor mye har dere til neste lønn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi

Så sykt mange spørsmål om penger her? - Hvor mye har dere på konto? -hvor mye bruker dere i jula? -hvor mye har dere spart? -hvor mye bruker dere på gaver i jula? -hvor mye tjener dere? 

Hva er greia? Hva hjelper det å vite hvor mye andre bruker og har til ditt og datt? Dessuten er det mange som ikke har en dritt denne jula. Her også antar jeg. Snakk om å trekke andre ned...

Jeg sier ikke at du spør med dårlig intensjon, men det kryr av økonomispørsmål her, og det er ytterst få som skriver at de ikke har noe. Akkurat dét bør vel være en liten tankevekker? 

NotNaomi skrev (9 minutter siden):

Så sykt mange spørsmål om penger her? - Hvor mye har dere på konto? -hvor mye bruker dere i jula? -hvor mye har dere spart? -hvor mye bruker dere på gaver i jula? -hvor mye tjener dere? 

Hva er greia? Hva hjelper det å vite hvor mye andre bruker og har til ditt og datt? Dessuten er det mange som ikke har en dritt denne jula. Her også antar jeg. Snakk om å trekke andre ned...

Jeg sier ikke at du spør med dårlig intensjon, men det kryr av økonomispørsmål her, og det er ytterst få som skriver at de ikke har noe. Akkurat dét bør vel være en liten tankevekker? 

Kan du ikke bare la vær å klikke inn på disse temaene da?

Anonymkode: b7b31...635

Annonse

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ja det må du gjerne, men det er lille julaften, vær litt positiv 🎅

Anonymkode: b7b31...635

Jeg er igrunnen det 🙂 har til og med fått grana i juletrefoten uten at den ble skjev! Og jeg dytter innpå med julekake og brunost nå 🙂 har Ikke noe å klage på. Er bare lei skryt og løgn og de som alltid vil provosere i slike økonomi-tråder. Jeg er helt for at folk skal være stolte av seg selv iblant, og glade for å ha oppnådd noe. Dét heier jeg på.

Selv om du ikke er der, så vil de responsene komme. Skryt er ikke sjarmerende. Det er flaut... 

Nå over til kaffen 🙂

Endret av NotNaomi
NotNaomi skrev (58 minutter siden):

Jeg er igrunnen det 🙂 har til og med fått grana i juletrefoten uten at den ble skjev! Og jeg dytter innpå med julekake og brunost nå 🙂 har Ikke noe å klage på. Er bare lei skryt og løgn og de som alltid vil provosere i slike økonomi-tråder. Jeg er helt for at folk skal være stolte av seg selv iblant, og glade for å ha oppnådd noe. Dét heier jeg på.

Selv om du ikke er der, så vil de responsene komme. Skryt er ikke sjarmerende. Det er flaut... 

Nå over til kaffen 🙂

Jeg har 30.000 igjen til neste lønn 29 desember. Kjøpt alle julegaver, betalt regning. Deilig med nytelse av god økonomi. Nå over til cappuccinoen😊

Anonymkode: f306b...4b1

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har 30.000 igjen til neste lønn 29 desember. Kjøpt alle julegaver, betalt regning. Deilig med nytelse av god økonomi. Nå over til cappuccinoen😊

Guuud, nå ble jeg provosert. 

Voks opp a..

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Har vokst opp. Sitter her med porselen koppen på marmor bordet og nyter hjorten som vandrer forbi. 

Nei det har du ikke.. du nyter hjorten som vandrer forbi? Jeg regner med at du mener synet av den... 

Vi har totalt igjen 15 000 til ca 5.januar. Det er vi veldig fornøyde med her i huset. I motsetning til de fleste som skriver her, har ikke min mann superlønn- har utbetalt ca 27 000. (Jeg har bittelitt mer). Vi har hatt mange år med myyye mindre penger, så for oss er dette veldig bra.

Anonymkode: 8c9a2...150

Annonse

NotNaomi skrev (3 minutter siden):

Nei det har du ikke.. du nyter hjorten som vandrer forbi? Jeg regner med at du mener synet av den... 

det har jeg så det. Fikk du lov å være ufin i munnen når du vokse opp? Snart jul hilsen julenissen 

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

det har jeg så det. Fikk du lov å være ufin i munnen når du vokse opp? Snart jul hilsen julenissen 

Nei jeg fikk egentlig ikke det. Men jeg banna da også. Ikke så lett å stoppe meg... 

NotNaomi skrev (Akkurat nå):

Nei jeg fikk egentlig ikke det. Men jeg banna da også. Ikke så lett å stoppe meg... 

fikk du lov og banne uten konsekvenser? Du vet det er skikkelig uhør oppførsel. 

Jeg har 4000 på konto nå. Får 4000 til om far gidder betale bidrag. Vi har privat avtale, og etter at han fikk seg ny dame i november, så bestemte han seg for å ikke betale. Hvis han betaler for både desember og januar, så skal dette gå akkurat. Får neste lønn 20. januar

Anonymkode: 50eb6...e55

Her et det skralt. Har 2500 til den 12. Må handle noe småtteri i dag. Men mye mat i kjøleskap og fryser. Alle regninger er betalt.

Setter litt lit til strømstøtte i januar (for desember) og deler opp kommunale avgifter, så skal nok januar også gå bra.

Satser på et høvelig greit salg av bolig til våren og en mindre bolig i fortsettelsen.

Anonymkode: 9c5c6...0b0

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Her et det skralt. Har 2500 til den 12. Må handle noe småtteri i dag. Men mye mat i kjøleskap og fryser. Alle regninger er betalt.

Setter litt lit til strømstøtte i januar (for desember) og deler opp kommunale avgifter, så skal nok januar også gå bra.

Satser på et høvelig greit salg av bolig til våren og en mindre bolig i fortsettelsen.

Har 2000 til om far betaler bidraget. Så kan jo håpe.

Det virker som det bare er lov å ha dårlig råd? her på sånne tråder?  jeg føler jeg lever konsekvensene av gode valg og litt flaks i livet. jeg har spart og vært økonomisk  før. Og ja det må det være lov å nyte.

Jeg beklager dypt å inderlig men jeg har 20.000 på konto. men det er bare fordi jeg overførte 30.000 til  både buffer og sparekontoen her om dagen. Jeg overførte kanskje litt mye, bare fordi jeg ville se et litt rundt tall som har vært målet for 2022. godt mulig det må  overføres noe tilbakle...

Anonymkode: 491df...d63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...