Gå til innhold

Mannlig kjønnsorgan er frastøtende

Anbefalte innlegg

Hahaha, de kommer "løpende mot deg"?

Hvor i alle dager er det du oppholder deg som opplever mannlige kjønnsorgan som et problem?

Skulle vært fugl du da, for der stikker vel ingenting ut, de klarer å forplante seg uten å stikke noe utstyr inn i partneren 😂

Anonymkode: e049b...17e

Fortsetter under...

Enig i at den ikke er så pen å se på, hvertfall ikke i slapp tilstand når den henger og dingler. Men så er den jo likevel flott og deilig på en måte, når den tilhører rett mann og man er i riktig stemning.

Synes forøvrig ikke kvinnelig kjønnsorganer er så vakre å se på heller, men det er jo ikke utseendet på kjønnsorganene, men hva de kan brukes til og nytelsen de kan gi som er poenget da.

Anonymkode: d824e...5e0

Noe som gjør den ekstra ekkel er de mannfolka som tror den er så deilig at de tar på den, vifter med den osv. 

Var sammen med en fyr en gang, han kom feks ut av dusjen og viftet og dinglet med den slappe pølsa. Som om det skulle tenne meg? Eller hvis en mann sitter i sofaen og har lyst på sex, og tror at det et et sjakktrekk å dra slangen ut av buksa og vifte med den foran dama? 

🤮

Har ikke noe imot en stiv pikk når jeg er i humør, men hadde tatt seg ut om jeg plutselig dro av meg buksa i sofaen og begynte å vifte med kjønnsleppene som om jeg var dumbo sjæl 😳

Sikker på mannen hadde elsket det 😂😂

Anonymkode: 38604...589

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Hahaha, de kommer "løpende mot deg"?

Hvor i alle dager er det du oppholder deg som opplever mannlige kjønnsorgan som et problem?

Skulle vært fugl du da, for der stikker vel ingenting ut, de klarer å forplante seg uten å stikke noe utstyr inn i partneren 😂

Anonymkode: e049b...17e

Du, sjekk andrikkens kronjuveler! De er verre enn menneskets…

Anonymkode: 6fc54...f42

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Noe som gjør den ekstra ekkel er de mannfolka som tror den er så deilig at de tar på den, vifter med den osv. 

Var sammen med en fyr en gang, han kom feks ut av dusjen og viftet og dinglet med den slappe pølsa. Som om det skulle tenne meg? Eller hvis en mann sitter i sofaen og har lyst på sex, og tror at det et et sjakktrekk å dra slangen ut av buksa og vifte med den foran dama? 

🤮

Har ikke noe imot en stiv pikk når jeg er i humør, men hadde tatt seg ut om jeg plutselig dro av meg buksa i sofaen og begynte å vifte med kjønnsleppene som om jeg var dumbo sjæl 😳

Sikker på mannen hadde elsket det 😂😂

Anonymkode: 38604...589

Hahahaha. Å Gud, det her er humor i min gate. 

Hello honey, flapp flapp flapp. 

Anonymkode: 85a8c...045

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...