Gå til innhold

Drøye rampenisse ramp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble medlem på ei facebook gruppe for å finne inspirasjon til rampenisse ramp. Men der er jo folk helt loko...? De kjemper nærmest om å være drøyest, og kommenterer noen på at dette ikke var innafor så hyler de hysterisk om mamma politi. Men hvem gjør de dette for? For å glede barna, eller få likes på Instagram for drøye påfunn?

Altså, mye seksualisert, de gir gutter på 8-10 år puppedamekalendere for å gjøre dem flaue. Altså de nærer oppunder et sånt kvinnesyn allerede der. Det er partys med rampenissene hvor det er piller, alkohol, strippere (barbier) og tilsynelatende brukte kondomer.

Altså, dette er jo ikke noe for barn. Skjønner jo hvorfor enkelte vokser opp med syn på ting som de gjør, om dette er hva foreldrene "lærer" dem. Og så den hetsen av folk som kritiserer dem.

De ødelegger også barnas ting, og da virker det som de har lykkes best om faktisk barna gråter, og da stemmer folk i at dette må de også prøve. Altså. De er jo bare slemme? Hva er det de tenker? Tydelig at dette ikke er for barna hvertfall. 

Anonymkode: fd840...82c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger nye venner.

Anonymkode: 64473...ca2

Skrevet

Er nå veldig glad for at jeg ikke er med i denne gruppen. 

Den drøyeste vi har hatt at den var i en bolle frokostblanding med en smørekniv og en plakat hvor det stod "Serial killer"

Anonymkode: eb187...798

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Du trenger nye venner.

Hæ? Dette er ikke mine venner, det var ei facebook gruppe...

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Er nå veldig glad for at jeg ikke er med i denne gruppen. 

Den drøyeste vi har hatt at den var i en bolle frokostblanding med en smørekniv og en plakat hvor det stod "Serial killer"

Anonymkode: eb187...798

Forhåpentligvis "cereal killer"? Ellers er det jo ikke noe poeng.

Skrevet

Jeg var innom en slik gruppe selv. Helt enig det er så drøyt, vold, blod, alkohol og rampenissen ligger oppå barbie som om de har sex. 

Anonymkode: 2d75c...9df

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg var innom en slik gruppe selv. Helt enig det er så drøyt, vold, blod, alkohol og rampenissen ligger oppå barbie som om de har sex. 

Anonymkode: 2d75c...9df

Ja, det er jo kleint hvordan de holder på. Hadde vært en ting om dette var for voksne, men neida. Og de som prøver å si at dette ikke passer for barn blir trakassert. Skikkelig ufine folk. Hvem ler godt av at de fikk barna til å grine? Eller, det var jo ikke dem, det var rampenissen🙄

Skrevet

Jeg reagerer også på enkelte av strekene der, og synes ikke de treffer publikummet sitt i det hele tatt. Hadde de hatt rampenisse for en stor ungdom eller voksenperson så hadde det vært morsomt, men det er bare tragisk med disse strekene for barn. Heldigvis er det noen «ordentlige» streker også, slik at den funker som inspirasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...