Anonym bruker Skrevet 22. desember 2022 #1 Del Skrevet 22. desember 2022 Har en kollega som virkelig ikke liker meg. Etter vedkommendes oppførsel mot meg det siste året vil jeg ikke ha noe med hn å gjøre annet enn det som må gjøres i jobb. Hn har vært ordentlig ufin! Gjort alt hn kan for å finne noe å ta meg på, prøvd så godt hn kan å finne ting hn kan klage på meg til sjefen osv. Har hevet stemmen til meg i telefon flere ganger, lagt på midt i en samtale osv. Det blir alltid gjort når sjefen er bortreist noen dager. Nå senest idag var hn irritert på meg fordi en annen er syk. Da var det min feil at hn ikke hadde fått hjelp. Jeg er så dritt lei det mennesket at jeg spyr snart! Jeg har oppført meg rolig hele tiden (hevet stemmen en gang når jeg ble forbannet over å få kjeft for ingenting på tlf.) Jeg tenker for meg selv hver dag at hn er ikke verdt energien og at jeg skal bli irritert, men klarer ikke la vær. Noen tips? Sjefen og tillitsvalgt har hatt hn på samtale to ganger og jeg en gang, men det hjelper ikke.Jeg klarer tydeligvis ikke la være for jeg vet at hn prøver hver dag å finne noe å ta meg på. Denne personen er årsaken til at jeg har søkt nye jobber. Anonymkode: 6be36...63d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436694-hvordan-unng%C3%A5-%C3%A5-bli-irritert-p%C3%A5-vedkommende/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2022 #2 Del Skrevet 22. desember 2022 Ta passiv-aggressiv metode. Stå og glo på ham/henne med tomme fiskeøyne til de har gjort seg ferdig med å kjefte. La det gå ett sekund ekstra med taushet, og spør så «er du ferdig?» Hvis personen sier ja til det, sier du enten «dette angår ikke meg og min jobb» og gå derfra - eller bare gå derfra. Skjer det på telefonen ville jeg bare ha lagt på selv. Om så 12 ganger på rad, til hen klarer å styre seg. Anonymkode: 5a083...f65 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436694-hvordan-unng%C3%A5-%C3%A5-bli-irritert-p%C3%A5-vedkommende/#findComment-149890392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå