Gå til innhold

Endelig ingen betalingsanmerkninger!!

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt så ødelagt økonomi at det har ikke vært kjekt engang. Masse masse betalingsanmerkninger og drit. Lav lønn og rett og slett ikke nok «guts» til å ta tak. Nå endelig har jeg fått jobba vekk alle!! Jeg har ikke en eneste. Trekk i lønn er vekk. Alt! Det er så herlig! Aldri mer tilbake til sånn styr! Nå kan jeg slutte å ha telefonen på lydløs 24/7 for det knytter seg i magen hver gang den ringer og ikke minst slippe være redd for å gå i postkassen! 
God jul 🎄🎄🎄🎄

Anonymkode: 2a6a5...96e

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436692-endelig-ingen-betalingsanmerkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

8 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg har hatt så ødelagt økonomi at det har ikke vært kjekt engang. Masse masse betalingsanmerkninger og drit. Lav lønn og rett og slett ikke nok «guts» til å ta tak. Nå endelig har jeg fått jobba vekk alle!! Jeg har ikke en eneste. Trekk i lønn er vekk. Alt! Det er så herlig! Aldri mer tilbake til sånn styr! Nå kan jeg slutte å ha telefonen på lydløs 24/7 for det knytter seg i magen hver gang den ringer og ikke minst slippe være redd for å gå i postkassen! 
God jul 🎄🎄🎄🎄

Anonymkode: 2a6a5...96e

så flott :) gratulerer ❤️ jeg har 2 saker hos namsmannen og når jeg er ferdig der blir det bra

Anonymkode: e92a0...9cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...