Gå til innhold

Når sure barn er store nok til å bruke ord, men ikke har lært hva skikkelig straff er

Anbefalte innlegg

Hva har de da sagt til deg?

Du får ikke komme i bursdagen min

Du er ikke noe fin

Du synger ikke fint

Katten er stygg 

Og dessuten får du ikke kake på bursdagen din! 

Anonymkode: fc177...b73

Fortsetter under...

Ikke noen egentlige trusler, men sønnen min hosta på faren da han var rasende og etterpå sa han «jeg var sint på pappa, så jeg SMITTA han!»

Anonymkode: ce748...5e5

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Hva har de da sagt til deg?

Du får ikke komme i bursdagen min

Du er ikke noe fin

Du synger ikke fint

Katten er stygg 

Og dessuten får du ikke kake på bursdagen din! 

Anonymkode: fc177...b73

Husker syvåringen truet med at jeg ikke fikk lov til å være i familie med henne lengre 

Anonymkode: df442...7a1

Barn reagerer i affekt. Når voksne ikke klarer å oppføre seg, så forventer vi alle for mye av feks 6 åringer. De kan ikke si så mye annet enn "Hater deg", "Skulle ønske du ikke var født mamma." De vil jo si noe som sårer.

Det med bursdag har aldri barna sagt her, men husker godt i egen barndom at jeg hørte den frasen ofte. 

Anonymkode: 14021...25f

Da datteren min var 4/5 år pakket hun den lille kofferten sin for  var jeg så dum at hun ville flytte i hjem for foster

😆😂 

Hun ombestemte seg heldigvis;) 

Anonymkode: bbdc7...464

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ikke noen egentlige trusler, men sønnen min hosta på faren da han var rasende og etterpå sa han «jeg var sint på pappa, så jeg SMITTA han!»

Nå lo jeg godt 😂😂 Takk for at du delte 🎄

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Da datteren min var 4/5 år pakket hun den lille kofferten sin for  var jeg så dum at hun ville flytte i hjem for foster

😆😂 

Hun ombestemte seg heldigvis;) 

Broren min flytta også ut! Det varte én ettermiddag. I den perioden bodde han oppe i et tre, med bagasjen sin i en plastpose hengende fra ei grein. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Broren min flytta også ut! Det varte én ettermiddag. I den perioden bodde han oppe i et tre, med bagasjen sin i en plastpose hengende fra ei grein. 

Unger er herlige😆😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...