Gå til innhold

Har du noe du ble glad for?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har mye og være glad for. Kan nevne noe med dere. Jeg er glad for og være frisk. Ha en familie som er glad i meg og som aldri uansett hvor urimelig jeg er slutter og elske meg. Jeg er glad for at jeg lever godt, også er jeg glad for at jeg vet jeg betyr for mange som jeg innimellom glemmer når alt går i mot meg. 

Anonymkode: 92b2b...7fd

Godt å høre! 

Anonymkode: 20700...b3b

Fortsetter under...

sug lut skrev (15 minutter siden):

Jeg har noe jeg har gledet meg til hele arbeidsdagen- skal steke to kg medisterkaker og det er en fantastisk deilig sølekakeopplevelse, grise med deig og krydder og forming og steke i porsjoner. 

Kjekt. Lykke til! 

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg skal hente nest eldste på flyplassen, har ikke sett ham på over 2 måneder (han er 18 år altså). Gleder meg sånn!

Anonymkode: 6f600...c6a

Så kjekt å få han hjem da! 

Jeg er glad for at mamma er frisk igjen etter sykdom! Hun er så gammel og skrøpelig nå at jeg blir veldig urolig når hun er syk. 
Også er jeg glad for at vi i år skal feire jul i på fjellet, og ikke i dette julestresset her hjemme. Med snø og ekte julekortstemning. For første gang siden jeg var liten skal jeg gå på ski på julaften 🤩

Anonymkode: 050e6...066

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er glad for at mamma er frisk igjen etter sykdom! Hun er så gammel og skrøpelig nå at jeg blir veldig urolig når hun er syk. 
Også er jeg glad for at vi i år skal feire jul i på fjellet, og ikke i dette julestresset her hjemme. Med snø og ekte julekortstemning. For første gang siden jeg var liten skal jeg gå på ski på julaften 🤩

Anonymkode: 050e6...066

Høres perfekt ut! 

Jeg er så uendelig takknemlig for familien min og at det jeg fryktet var alvorlig sykdom viste seg å ikke være noe å bekymre seg over. Jeg er ydmyk over hvor godt livet mitt er, og svært klar over hvor fort ting kan endres. 

Ta vare på hverandre ❤️

Anonymkode: a26aa...504

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Jeg er så uendelig takknemlig for familien min og at det jeg fryktet var alvorlig sykdom viste seg å ikke være noe å bekymre seg over. Jeg er ydmyk over hvor godt livet mitt er, og svært klar over hvor fort ting kan endres. 

Ta vare på hverandre ❤️

Anonymkode: a26aa...504

Så godt å høre! Det er sant! 

Jeg har i dag fått et så flott julekort av en venninne. Teksten inni var så rørende å lese at jeg måtte tørke noen tårer. Det er utrolig hyggelig når man får vite at man har gjort en forskjell i andres liv. 

Håper dere alle finner noe å glede dere over, uansett hva som skjer i livet deres for øyeblikket ❤️

Kira skrev (4 minutter siden):

Jeg har i dag fått et så flott julekort av en venninne. Teksten inni var så rørende å lese at jeg måtte tørke noen tårer. Det er utrolig hyggelig når man får vite at man har gjort en forskjell i andres liv. 

Håper dere alle finner noe å glede dere over, uansett hva som skjer i livet deres for øyeblikket ❤️

Så fint! 

Annonse

I dag er det ikke all verdens altså. Vi kom akkurat hjem etter ni timer i bil, på bursdagen min. Svigermoren min døde forrige uke og ble begravet i går. I helga hadde vi vannlekkasje på hytta, og i dag ga min far beskjed om at han er syk og ikke i stand til å feire jul med oss. 

Anonymkode: aa362...719

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

I dag er det ikke all verdens altså. Vi kom akkurat hjem etter ni timer i bil, på bursdagen min. Svigermoren min døde forrige uke og ble begravet i går. I helga hadde vi vannlekkasje på hytta, og i dag ga min far beskjed om at han er syk og ikke i stand til å feire jul med oss. 

Anonymkode: aa362...719

Gratulerer med dagen! Mye å stri med der! 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er glad for at det snart er jul 😍😍

Jeg vant ett gavekort på 1000 kr så det var jo veldig kjekt før jul

Anonymkode: 37533...82f

Så kjekt da! 

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

I dag var det sol. Og jeg så et rådyr i hagen. Perfekt dag. 😊

Anonymkode: 1b0e3...c9a

Var det snø hos deg? Rådyr er så vakre. Måten de løfter hodet på. Og ser seg sakte rundt. Og de bevegelsene. Jeg elsker ballett og isdans. Men mennesker klarer aldri kopiere visse dyr i eleganse og smidighet. Og den årvåkenheten.. Rådyr er fine og ekstra vakre i snø. De trenger mat da 🙂

Endret av NotNaomi

Her startet jeg og tenåringen dagen med kosefrokost. Så har vi vært på kino og sett Avatar, da var og datteren min med, hun er voksen og bor ikke hjemme lenger. Helt fantastisk film. Og jeg er så utrolig heldig, som har 2 så fantastiske barn.

Anonymkode: a5be6...395

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Så kjekt da! 

Ja vi har dårlig råd i år så det kommer godt med. Eneste negative var at det er ett gavekort som ikke kunne brukes i dagligvarebutikker å vi hadde jo mest behov for julemat. Men la gavekortet ut for salg til 800 kr å det ble solgt innen 5 minutter,så nå blir det julemiddag på julaften :D

I dag er jeg glad for at vi har pyntet juletreet, det var kosetid med husets tenåring, med julemusikk, smil og latter. Jeg har også hatt en fin tur med hunden. Jeg gikk sammen med en venninne som også har hund. Hun har hatt et vanskelig år, men hun har begynt å smile til livet, begynt å leve igjen. Det var godt å se at hun har det bedre enn på lenge.

Anonymkode: eee13...09d

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Ja vi har dårlig råd i år så det kommer godt med. Eneste negative var at det er ett gavekort som ikke kunne brukes i dagligvarebutikker å vi hadde jo mest behov for julemat. Men la gavekortet ut for salg til 800 kr å det ble solgt innen 5 minutter,så nå blir det julemiddag på julaften :D

Så bra å høre du fikk penger så kunne gå til mat da! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...