Gå til innhold

Har du noe du ble glad for?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er glad fordi jeg føler meg bedre psykisk i dag enn i går. Da var alt svart. 

Anonymkode: 9b563...1ee

Så bra å høre og håper det blir enda bedre fremover for deg. 

Anonymkode: 20700...b3b

NotNaomi skrev (18 minutter siden):

Har pakket inn en haug med julegaver, sendt kort og gave. Har gledet en venn. Fordi jeg har en annen venn som ber meg revurdere ting iblant. Har også hatt en veldig morsom shoppingrunde med ene datter og ene tantungen. 

Så koselig! 

Annonse

Kjenner at formen er litt bedre (korona)

2 av barna har tatt juleferie,så i dag har vi pakket inn litt julegaver og sett litt tv sammen.       Vi skal spise middag sammen alle 5 i dag,ingen treninger på kvelden😊

Anonymkode: 73606...eec

Jeg har endelig fått drømmejobben etter å ha prøvd i flere år. Har endelig kunnet levere oppsigelse på min nåværende jobb som jeg har mistrivdes mer og mer på.

I tillegg får jeg mer enn en times kortete reisevei og går opp 100 000 i årslønn.

Jeg er så «hoppende sprettende» glad 🥰😍🥳

Anonymkode: ee0ec...1de

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Jeg har endelig fått drømmejobben etter å ha prøvd i flere år. Har endelig kunnet levere oppsigelse på min nåværende jobb som jeg har mistrivdes mer og mer på.

I tillegg får jeg mer enn en times kortete reisevei og går opp 100 000 i årslønn.

Jeg er så «hoppende sprettende» glad 🥰😍🥳

Anonymkode: ee0ec...1de

Så kjekt. Gratulerer 🌺

Jeg ble nettopp glad for et julekort som dukket opp i postkassen idag. 
Og så er jeg glad for at jeg har en arbeidsplass og en sjef som uten å mukke har gitt meg lov til å ta hjemmekontor så lenge jeg trenger her vi står i en utfordrende situasjon på privaten. Glad for ledere med empati og forståelse, de gror ikke på trær. ❤️

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kjenner at formen er litt bedre (korona)

2 av barna har tatt juleferie,så i dag har vi pakket inn litt julegaver og sett litt tv sammen.       Vi skal spise middag sammen alle 5 i dag,ingen treninger på kvelden😊

Anonymkode: 73606...eec

Godt du begynner å bli bedre! 

LillaGorilla♥♥ skrev (6 minutter siden):

Jeg ble nettopp glad for et julekort som dukket opp i postkassen idag. 
Og så er jeg glad for at jeg har en arbeidsplass og en sjef som uten å mukke har gitt meg lov til å ta hjemmekontor så lenge jeg trenger her vi står i en utfordrende situasjon på privaten. Glad for ledere med empati og forståelse, de gror ikke på trær. ❤️

Så godt å høre. Gullverdt! 

I dag er jeg glad for at vi har det så fint sammen her hjemme. Selv om juletreet er skjevt , allerede drysser og vi akkurat fikk sykdom i hus så er ting veldig veldig bra. Vi har så masse som vi gleder oss over og gleder oss til. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (14 minutter siden):

I dag er jeg glad for at vi har det så fint sammen her hjemme. Selv om juletreet er skjevt , allerede drysser og vi akkurat fikk sykdom i hus så er ting veldig veldig bra. Vi har så masse som vi gleder oss over og gleder oss til. 

Godt å høre. God bedring i heimen! 

Gjest NotNaomi

Jeg ble påkjørt i dag. Bruker ikke å kjøre bil, men måtte et stykke ut i ingenmannsland for å levere gaver. Det jeg er veldig veldig glad for er at han jeg lånte bilen av var vitne. Det hadde vært så kjipt om jeg kom tilbake med bulk i bilen, og det var på venstre side også. Ikke sånn typisk glemte-vikeplikt-bulk. Så det var sykt flaks at han så det. Men det gikk bra med alle! 

Så fikk jeg levert gaver og spiste julekaker og drakk kaffe. Og så var det ei som sendte med både kaker og julemat. Hyggelig gjort da.

NotNaomi skrev (10 minutter siden):

Jeg ble påkjørt i dag. Bruker ikke å kjøre bil, men måtte et stykke ut i ingenmannsland for å levere gaver. Det jeg er veldig veldig glad for er at han jeg lånte bilen av var vitne. Det hadde vært så kjipt om jeg kom tilbake med bulk i bilen, og det var på venstre side også. Ikke sånn typisk glemte-vikeplikt-bulk. Så det var sykt flaks at han så det. Men det gikk bra med alle! 

Så fikk jeg levert gaver og spiste julekaker og drakk kaffe. Og så var det ei som sendte med både kaker og julemat. Hyggelig gjort da.

Ble du skadet? 

Anonymkode: 92b2b...7fd

Jeg har mye og være glad for. Kan nevne noe med dere. Jeg er glad for og være frisk. Ha en familie som er glad i meg og som aldri uansett hvor urimelig jeg er slutter og elske meg. Jeg er glad for at jeg lever godt, også er jeg glad for at jeg vet jeg betyr for mange som jeg innimellom glemmer når alt går i mot meg. 

Anonymkode: 92b2b...7fd

NotNaomi skrev (22 minutter siden):

Ikke kjekk opplevelse. Godt det gikk bra med dere! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...