Gå til innhold

Jeg har opptil 40,5 i feber.

Anbefalte innlegg

Allmenntilstanden er elendig, men kroppen responderer på Paracet før den stiger opp igjen når virkning er ute. Tar 2 Paracet nå og legger meg. Bør jeg ta mer i løpet av natten?

Jeg våknet i dag med 39,5 i temp. Jeg har alle symptomer på influensa. Jeg går inn i 3 døgnet med høy feber.

Anonymkode: 4b983...98f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436647-jeg-har-opptil-405-i-feber/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drikk masse og gjerne kald drikke. Er feberen høy kle av deg og gå i ett kaldr rom så får du senket tempraturen litt også. Rådet jeg fikk av legevakta når parasettenikke senket tempraturen til ene barnet nok. Så jeg tok hu med i kjelleren i bare bleia, da gikk feberen ned og parasetten fikk gjort sin jobb. 
Vi gjorde det samme i sommer år vi hadde corona og tempraturen vår løp løpsk. Meg og ungene sjekket tempen på hverandre, den som var i best form sjekka de andre. Dro av tepper, åpnet dører og komanderte hverandre til å ta av klær selv om vi syns det var kaldt. Meg og eldste var oppe i 40,5 begge to og i ganske elendig form. Saft med isbiter og lufting fungerte best når feberen var høyest sammen med parasett.  ( i skrivende stund er feberen kommet tilbake, så blir spennende å se om jeg har klart å kaste inn honkle tidlig nok til å ikke bli så dårlig igjen) 

Anonymkode: fafec...a46

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...