Gå til innhold

Hvorfor lar du deg provosere av brukere her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi

Jeg leste her en stund før jeg skrev, og ble provosert av flere som alltid skulle gå på én og et par brukere spesielt.

Så tenkte jeg: nå kan de gå på meg. ( I sin dømmende og selvgode og kunnskapsløse måte å være på )

Vel, jeg overdrev muligens en smule, og fikk riktignok fokus på det jeg skrev. Så utviklet det seg kun til masse tull og dritt. Jeg lyktes ikke med det prosjektet. 

Ellers blir jeg lite provosert av andre ting. Klarer fint å ignorere. Kan svare litt krasst, men det er jo en diskusjon på gang ofte 🙂

Jeg blir egentlig mest provosert av de som troller. Det blir litt som da man var barn og hadde en gøy lek, men så var det alltid en eller annen idiot som bare måtte ødelegge og tydeligvis selv synes hn var såååå morsom uten å skjønne at alle andre bare synes hn var skikkelig teit.

Anonymkode: 6b6b2...760

Annonse

NotNaomi skrev (4 timer siden):

Jeg leste her en stund før jeg skrev, og ble provosert av flere som alltid skulle gå på én og et par brukere spesielt.

Så tenkte jeg: nå kan de gå på meg. ( I sin dømmende og selvgode og kunnskapsløse måte å være på )

Vel, jeg overdrev muligens en smule, og fikk riktignok fokus på det jeg skrev. Så utviklet det seg kun til masse tull og dritt. Jeg lyktes ikke med det prosjektet. 

Ellers blir jeg lite provosert av andre ting. Klarer fint å ignorere. Kan svare litt krasst, men det er jo en diskusjon på gang ofte 🙂

Du leste vel ikke lenge nok da. Ditt «her er frelseren»-prosjekt var ikke engang provoserende, det var bare tonedøvt. (Og du kan godt legge det vekk nå.)

Til HIs spørsmål så blir jeg kun provosert når noen skriver rasistisk sjikane om folkegrupper eller uttaler seg på en måte som avslører at de er politisk idiot. 

Anonymkode: e8db1...80e

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du leste vel ikke lenge nok da. Ditt «her er frelseren»-prosjekt var ikke engang provoserende, det var bare tonedøvt. (Og du kan godt legge det vekk nå.)

Til HIs spørsmål så blir jeg kun provosert når noen skriver rasistisk sjikane om folkegrupper eller uttaler seg på en måte som avslører at de er politisk idiot. 

"Her er frelseren"-prosjekt???

😄 den var ny. Og faktisk litt morsom. 

NotNaomi skrev (4 timer siden):

Du klarte aldri å provosere. Du er bare som en irriterende kløe. 

Anonymkode: 0efda...589

NotNaomi skrev (På 20.12.2022 den 23.15):

"Her er frelseren"-prosjekt???

😄 den var ny. Og faktisk litt morsom. 

Men du reagerer ikke på «tonedøvt» her, ser jeg? Enda så vanskelig og uforståelig det ordet er? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...