Gå til innhold

Til julenissen om du finnes

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Du har en lang vei å gå, for ut fra det meste du har vist her inne virker det ikke som om du har skjerpet deg. Men kan jo håpe at denne tråden er en begynnelse. Om den er det for deg, så ville det nok vært lurt å ikke skryte av dine prestasjoner på kg...

Anonymkode: 57896...74f

Jeg har ikke vært ufin med noen her? Ikke som jeg vet i alle fall. 

Anonymkode: f2378...874

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Jeg har ikke vært ufin med noen her? Ikke som jeg vet i alle fall. 

I flere tråder, og du har også fått slettet svar pga. det, så jo, det har du.

Det er bare du som velger hvordan du vil fremstille deg selv og være mot andre.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

I flere tråder, og du har også fått slettet svar pga. det, så jo, det har du.

Det er bare du som velger hvordan du vil fremstille deg selv og være mot andre.

Hvilke tråder gjelder det? Nei du blander meg med en annen. 

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg brøt utestengelsen på 1 måned og endte opp med permanent utestengelse fikk jeg vite. Var rett og slett skikkelig ulydig. 

Og derfor er du her og spammer. Jeg sender samme bønn til Nissen som du!

Anonymkode: a26e6...eaa

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet jeg ikke har skrevet stygt til noen. Om jeg har det som dere mener vil jeg vite hva jeg har sagt. 

Du svarte ikke på det jeg spurte om. Hvordan vet NotNaomi hva du har skrevet i alle tråder?

Anonymkode: 9f53a...211

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Og derfor er du her og spammer. Jeg sender samme bønn til Nissen som du!

Nei jeg er her fordi jeg liker og være på forum. I min tråd må jeg da få lov å forsvare meg selv? Jeg har ikke skrevet stygge ting til noen. 

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du svarte ikke på det jeg spurte om. Hvordan vet NotNaomi hva du har skrevet i alle tråder?

H*n er ikke typen til å skrive stygt til folk. Ikke a-4 nei, og skriver kanskje litt uvanlige tråder 🙂 det er jo lov. Har sett mange tråder og diskusjoner, men aldri sett h*n har drevet med brukerangrep altså. 

Annonse

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan vet du hvem hi er? 

Anonymkode: 56646...17c

Jeg vet ikke hvem de ulike brukerne er. Har jo inntrykk av alle og følger med. Jeg ser også hvem jeg har ting felles med. Tror jeg skjønner HI. Men det vil ikke si at jeg ikke forstår andre. Den jeg har diskutert mest med her inne har jeg også viktige ting og syn felles med, selv om jeg ser at vi tilsynelstende er som natt og dag generelt. Jeg har jo øyne og vurderer ut fra hva jeg ser 🙂

Endret av NotNaomi
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Nei jeg er her fordi jeg liker og være på forum. I min tråd må jeg da få lov å forsvare meg selv? Jeg har ikke skrevet stygge ting til noen. 

Spammer er noe annet enn å si stygge ting. 
Sorry, mente «noe annet enn og si stygge ting». 

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Spammer er noe annet enn å si stygge ting. 
Sorry, mente «noe annet enn og si stygge ting». 

Men du. Å spamme betyr ikke at man lager mange innlegg. Husk at HI alene ikke gjør trådene lange hvis du syns det er feil. Det blir faktisk noen gode eller iallefall viktige debatter i trådene. Alle kan vel skrive så mange innlegg om ulike tema hvis de vil?

Jeg lærte å moderere meg. Selv om jeg utfordret så var jeg mye mer offensiv enn HI. Og det ble jo mye tull i trådene. Kan ta på meg ansvaret for mye, men ikke alt. 

HI er mye mindre offensiv og "mildere" i måten å være på. Men h*n har nok likevel en intensjon 🙂 det er ikke spam uansett. 

NotNaomi skrev (36 minutter siden):

H*n er ikke typen til å skrive stygt til folk. Ikke a-4 nei, og skriver kanskje litt uvanlige tråder 🙂 det er jo lov. Har sett mange tråder og diskusjoner, men aldri sett h*n har drevet med brukerangrep altså. 

Du vet merkelig mye om simso må jeg si.

NotNaomi skrev (12 minutter siden):

Men du. Å spamme betyr ikke at man lager mange innlegg. Husk at HI alene ikke gjør trådene lange hvis du syns det er feil. Det blir faktisk noen gode eller iallefall viktige debatter i trådene. Alle kan vel skrive så mange innlegg om ulike tema hvis de vil?

Jeg lærte å moderere meg. Selv om jeg utfordret så var jeg mye mer offensiv enn HI. Og det ble jo mye tull i trådene. Kan ta på meg ansvaret for mye, men ikke alt. 

HI er mye mindre offensiv og "mildere" i måten å være på. Men h*n har nok likevel en intensjon 🙂 det er ikke spam uansett. 

Å spamme betyr å oversvømme med irrelevante greier. Som når mailen din fylles med kjedemeldinger og reklame. 
Ordet ble brukt riktig her: HI oversvømmer forumet med irrelevante tråder, og de fleste av dem viser seg å være trolling. 

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Å spamme betyr å oversvømme med irrelevante greier. Som når mailen din fylles med kjedemeldinger og reklame. 
Ordet ble brukt riktig her: HI oversvømmer forumet med irrelevante tråder, og de fleste av dem viser seg å være trolling. 

Hva som er irrelevant er et spørsmål her. Hvis det er irrelevant, hvorfor svarer så mange da? Opptatt av irrelevante saker, er det det? 

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Er det ikke lov å skrive tråder om det som opptar en i livet? Jeg visste ikke at det måtte være foreldre relaterte tråder her. Forskjellen på NotNoami og meg er at hun skriver ofte mer avansert enn meg, bruker andre og så på den måten kan du skille oss. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Er det ikke lov å skrive tråder om det som opptar en i livet? Jeg visste ikke at det måtte være foreldre relaterte tråder her. Forskjellen på NotNoami og meg er at hun skriver ofte mer avansert enn meg, bruker andre og så på den måten kan du skille oss. 

Andre ord*

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du visste ikke det?
Skudd i blinde herfra, men jeg prøver: Ett bittelite clue KAN være at du har gått inn på den fanen som heter «Foreldre» hos klikk.no, og deretter valgt et forum som heter «Din Baby».

Så der burde noen bjeller ha ringt. Og deretter må du ta valget.

NotNaomi skrev (38 minutter siden):

Hun*:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...