Gå til innhold

Til julenissen om du finnes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Dette skriver jeg personlig til deg. Fra og med neste år ønsker jeg å komme inn igjen på kvinneguiden. Jeg skal love og oppføre meg fint. Det er et ønske jeg har som jeg håper går i oppfyllelse før 2032. 

Anonymkode: f2378...874

Er du utestengt i 10 år?? Jeg fikk bare 1 mnd...

Anonymkode: 4c3b2...ebc

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Er du utestengt i 10 år?? Jeg fikk bare 1 mnd...

Jeg brøt utestengelsen på 1 måned og endte opp med permanent utestengelse fikk jeg vite. Var rett og slett skikkelig ulydig. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg brøt utestengelsen på 1 måned og endte opp med permanent utestengelse fikk jeg vite. Var rett og slett skikkelig ulydig. 

Haha. Hva gjorde du?

Skikkelig plagsom du da?

Anonymkode: 9f53a...211

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Haha. Hva gjorde du?

Jeg tullet og fjaset meg. Jeg tror jeg ble historisk der inne med masse tulle innlegg som fikk 300-400 svar - mange av trådene ligger der inne. 

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Permanent betyr livstid der? Får du aldri lov til å komme tilbake?

Permanent betyr livstid der? Får du aldri lov til å komme tilbake?

Jeg vet ikke. Sikkert ikke og det er jeg kjempe lei meg for. Derfor håper jeg julenissen oppfyller mitt ønske når han ser at jeg har skjerpet meg🙏

Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Jeg tullet og fjaset meg. Jeg tror jeg ble historisk der inne med masse tulle innlegg som fikk 300-400 svar - mange av trådene ligger der inne. 

Må se når de slipper meg inn igjen  😆

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke. Sikkert ikke og det er jeg kjempe lei meg for. Derfor håper jeg julenissen oppfyller mitt ønske når han ser at jeg har skjerpet meg🙏

Strenge der altså. Men du må ha vært rimelig plagsom, for der kan en lese utrolig mye rart. Har du skjerpet deg da, eller vil du bare av kg`s naughty liste for å røre rundt litt mer der inne 😆

Annonse

Strenge der altså. Men du må ha vært rimelig plagsom, for der kan en lese utrolig mye rart. Har du skjerpet deg da, eller vil du bare av kg`s naughty liste for å røre rundt litt mer der inne 😆

Det kan gode hende at noen synes det. Jeg prøver skjerpe meg nå mens jeg er her med dere 😏 jeg skrev om litt forskjellig. 

Så det du sier er at du er et troll som er blitt utestengt på kvinneguiden og nå er her? 

Jeg begynner å skjønne at modereringen på kvinneguiden fungerer bedre enn her. Sikkert derfor jeg selv er der mer enn før, og jeg var der nesten aldri før. Mange plagsomme brukere her nå 

Anonymkode: 224d1...d72

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Så det du sier er at du er et troll som er blitt utestengt på kvinneguiden og nå er her? 

Jeg begynner å skjønne at modereringen på kvinneguiden fungerer bedre enn her. Sikkert derfor jeg selv er der mer enn før, og jeg var der nesten aldri før. Mange plagsomme brukere her nå 

Nei ikke her for jeg oppfører meg her. Jeg prøver og finne ut av meg selv, det er ikke alltid lett det altså. 

Nei ikke her for jeg oppfører meg her. Jeg prøver og finne ut av meg selv, det er ikke alltid lett det altså. 

Skjønner. Jeg er uenig med de som skriver at du må ha vært så veldig ille, for jeg har sett flere her som har skrevet at de ble utestengt på livstid fra KG for ingenting. De begynte med det etter at de fikk en ny (som ikke er så ny nå lenger) admin der. Det trengte de, men hun er litt for opptatt av hva hun føler fremfor objektivitet. Det er derfor det har vært en del debatt om at enkelte brukere favoriseres, at de bedømmer lik oppførsel ulikt ut fra hvilken bruker det gjelder.

Anonymkode: 731d4...757

Skjønner. Jeg er uenig med de som skriver at du må ha vært så veldig ille, for jeg har sett flere her som har skrevet at de ble utestengt på livstid fra KG for ingenting. De begynte med det etter at de fikk en ny (som ikke er så ny nå lenger) admin der. Det trengte de, men hun er litt for opptatt av hva hun føler fremfor objektivitet. Det er derfor det har vært en del debatt om at enkelte brukere favoriseres, at de bedømmer lik oppførsel ulikt ut fra hvilken bruker det gjelder.

Anonymkode: 731d4...757

Å ja da så. Jeg vet ikke hvem admin er her bak nick eller hva de heter av nick. Men admin jeg tror admin har fått grå hår av meg til tider, noe jeg forstår etter jeg har tenkt meg om.

om jeg kan forsvare meg litt så var det jeg skrev på kvinneguiden uskyldig og gikk ikke utover noen. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg prøver og skjerpe meg, spesielt siden dette er et foreldre-forum. Best og oppføre seg fint. 

Du har en lang vei å gå, for ut fra det meste du har vist her inne virker det ikke som om du har skjerpet deg. Men kan jo håpe at denne tråden er en begynnelse. Om den er det for deg, så ville det nok vært lurt å ikke skryte av dine prestasjoner på kg...

Anonymkode: 57896...74f

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det virker egentlig som om de ønsker å legge ned forumet, slik det styres nå, for det er blitt fritt frem for slike elementer.

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Du har en lang vei å gå, for ut fra det meste du har vist her inne virker det ikke som om du har skjerpet deg. Men kan jo håpe at denne tråden er en begynnelse. Om den er det for deg, så ville det nok vært lurt å ikke skryte av dine prestasjoner på kg...

Spesielt siden det er samme moderatorer på begge forum.

Spesielt siden det er samme moderatorer på begge forum.

Jeg er bare på besøk en liten stund, det er ikke her jeg vil være fast. Jeg har skjerpet meg og jeg jobber med og skjerpe meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...