Gå til innhold

Hvilke farge pynter dere med til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En salig blanding av pynt fra min barndom til ungenes. Diverse pynt som er kjøpt inn gjennom årene.  Bruker vanligvis ikke duk, men har juleduk til spisebordet (har grå vevd lin, en i grønn og en rød) og juleløper til stuebordet. 

amandine skrev (2 timer siden):

Nei, den handlet om pynt til jul. Helt til du drepte den med gnålet ditt. Igjen. 

Dessuten det er faktisk ikke jeg som troller rundt på forumet. Makan! Det er minst 2 stk som troller, jeg er ikke en av de!🙄

Anonymkode: 4d8e0...c3c

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Dessuten det er faktisk ikke jeg som troller rundt på forumet. Makan! Det er minst 2 stk som troller, jeg er ikke en av de!🙄

Jo det er det. Du er veldig lett gjenkjennelig, og jeg håper du snart blir rapportert ut. Tilstedeværelsen din er utelukkende irriterende og ødeleggende for forumet.

Anonymkode: 50fe2...b47

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jo det er det. Du er veldig lett gjenkjennelig, og jeg håper du snart blir rapportert ut. Tilstedeværelsen din er utelukkende irriterende og ødeleggende for forumet.

Nei det er ikke jeg nei! Jeg svarer ikke ufint og jeg tuller ikke med noen. Utrolig irriterende med beskyldninger for det ene og det andre! Skaff dere en hobby! 🤷‍♀️

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

På treet går det i rødt, hvitt og sølv. Ellers litt forskjellig, men mye rødt. 

Anonymkode: a185f...cb5

Du misforstod også tråden. Det var visst ikke om juletre🤓 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du misforstod også tråden. Det var visst ikke om juletre🤓 

Det er lov å svare på hvilke farger man har på juletrepynten selv om tråden ikke handler utelukkende om juletrepynt…

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nei det er ikke jeg nei! Jeg svarer ikke ufint og jeg tuller ikke med noen. Utrolig irriterende med beskyldninger for det ene og det andre! Skaff dere en hobby! 🤷‍♀️

Dere? Du trenger ikke bli sur på andre enn meg?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...