Gå til innhold

Hvilke farge pynter dere med til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke lilla til advent, og veldig lite rødt til jul. 

Pynter med glass, stearinlys, lyslenker, svibler, naturmaterialer, hvitt… 

På treet har vi noe farger, en blanding av julekuler vi har arvet, og julekuler vi har kjøpt. Mye farget glass og gammeldagse kuler og toppspir. 

Anonymkode: 606a3...1e1

Klart det meste blir rødt. Er glad gardinene er grå og hvit da, har valgt å ikke bytte med røde, for å ikke få overdose av rødt. Noen av dukene er røde, men har også en mørkeblå en. Litt gull og sølv på noe av pynten er det også. 

Anonymkode: e939a...a59

Mamma liker det nøytralt. Går mest i grønt sølv og hvitt. 

Jeg er så julete. Ingenting og alt matcher. Går mest i rødt, grønt,hvitt, gull og sølv. En nisse her, en engel der. Lyslenker har jeg overalt. Hjemmekoselig. 😊

Anonymkode: 0db45...602

Annonse

I bunnen har vi mye av den dype røde julefargen. Ellers er det hummer og kanari her. Barna sine dorullnisser, julelandsbyer, krybbe og juletreet er fullpepret med hjemmelaget barnekreasjoner. Finnes ikke finere julepynt😍

Anonymkode: f55a1...816

Rødt, gull, sølv og hvitt, for det meste. Mye forskjellig, grånisser, reinsdyr, nissefar og nissemor, nissebarn, julebyer, snøkuler, engler, lysfat, hjemmelaget pynt, en stor julegris, adventstake, og adventstjerner i vinduene . Sikkert mange som ikke liker så mye forskjellig, men vi synes det er fint og koselig. 

Anonymkode: 9f132...bdd

Vi har flere stuer og bruker litt forskjellige farger. I den gamle finstua bruker vi hvite duker, levende lys, juleglede og håndlaget pynt, både på juletreet og ellers. Her er det lite nisser men mer religiøs pynt.

En stue holdes stort sett i mørk blått, men der er det hovedsaklig juletreet som er i fokus.  En annen stue er hovedsaklig rød  med hjemmelagde nisser.

Anonymkode: 88cb6...d6f

Annonse

Pynter med det vi vil. I år er det lite pynt og nesten alt i rødt. Jeg eller ugnene var ikke så engasjerte med å pynte i år, så om jeg lykkes ser jeg om noen dager. Ungene err nesten ikke hjemme og vi skal bort til helga, så vi får ikke så mye glede av det uansett. 

Jeg kjøper sjeldent noe ny julepynt, så vi har en mix av mye ulikt som tilsammen blir jul for oss. Er noen få ting som må frem hvert år, om vi syns de er fine eller ei. Ene ungen irriterer seg hvert år når jeg drar frem noe ungene har laga, hu liker de nemlig ikke. Men er jeg sein med å finne de frem, så minner hun meg på de også, så de må frem for st det skal bli jul for henne også. De er ikke i julepynt esken siden de ikke kan stå på loftet, derfor de kommer frem i ulik tid. 

Anonymkode: 95adc...2ac

Alle regnbuens farger. Det jeg kjøper er stort sett rødt, hvitt og gull, men pynter med mye av det ungene har laget, så det er jo alt mulig rart. Juletreet vårt ser ut som noe en enhjørning har spydd opp. Men veldig fint da😇

Mye rødt, en del grønt og ellers de fargene det er på den pynten jeg setter fram. Juletreet er pyntet i alle regnbuens farger og enda en del til. Det blir aldri noen interiørmagasinjul hjemme hos oss, men det er veldig koselig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...