Gå til innhold

Er det flere her som er blitt venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor dere i nærheten av hverandre? 

Anonymkode: ae158...64e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere har blitt nære venner via forumet vet jeg. De jeg kjenner er ikke her mer men vi møttes her først. 

Anonymkode: 4dbcc...32a

Skrevet

Ja, dessverre. Det er de som ikke tør å si mot de andre, og mye påvirkning. At de er anonyme er ikke på grunn av hets som de sier. Det er på grunn av utestengelse og påvirkning av andre de har kontakt med her. Jeg vet fordi jeg har hatt den kontakten jeg også. Stort press om å være innafor. 

Anonymkode: 7b7ea...a3f

Skrevet

Jeg har truffet ei flere ganger for mange år siden og vi var 3 fra din baby som var ute på byen for mange år siden. Var råkjekt å jeg lo så mye at jeg hadde vondt i kjevene:)

Anonymkode: a5a94...9a2

Skrevet

Har blitt venn med én, men vi bor veldig langt fra hverandre. Ikke i samme land engang.

Anonymkode: 55255...a89

Skrevet

Jeg har truffet noen av mine beste venner her❤️

Anonymkode: 4478e...234

Skrevet

Jeg har blitt kjent med ei her inne. Var i barsel samtidig og så spurte hun om noen her ville møtes. Jeg skulle til byen den dagen så sa ja. Hun var veldig hyggelig. Ble ikke bestevenner men er FB venner, mailes litt innimellom og er vi i nærheten av hverandre så er kaffe hyggelig. Hun er ikke her lengre og jeg kan bare ikke komme på nicket hennes heller. Det må jeg spørre om. 😊

Skrevet

Nei jeg er som en regnbue som lyser en stund og så forsvinner. 

Anonymkode: 69068...e9d

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg har truffet noen av mine beste venner her❤️

Anonymkode: 4478e...234

Jeg også ❤️

Anonymkode: 0ba6e...139

Skrevet

Jeg har blitt venn med tre stykker fra forumet i løpet av den tiden jeg har vært her. Den ene har til og med vært gudmor til min eldste sønn :) 

Skrevet
Luksusdyret skrev (4 minutter siden):

Jeg har blitt venn med tre stykker fra forumet i løpet av den tiden jeg har vært her. Den ene har til og med vært gudmor til min eldste sønn :) 

Oi❤️ 

Anonymkode: 69068...e9d

Skrevet

Jeg har truffet en herlig bukett av mine beste venner her inne. Vi er spredd over store deler av landet, men det er ingen hindring.

Anonymkode: ab91c...ea5

Skrevet (endret)

Jeg har blitt kjent med noen her inne når jeg var i barsel. Vi bor i dag i forskjellige land, men har hverandre på sosiale medier 😊 Jeg har ikke vært her på mange år nå så måtte skaffe nytt nick, så kanskje det kommer noen nye i 2023 😊 

Endret av Kikkiti
Skrevet
Kikkiti skrev (4 minutter siden):

Jeg har blitt kjent med noen her inne når jeg var i barsel. Vi bor i dag i forskjellige land, men har hverandre på sosiale medier 😊 Jeg har ikke vært her på mange år nå så måtte skaffe nytt nick, så kanskje det kommer noen nye i 2023 😊 

Hven var du før da?🙂

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hven var du før da?🙂

Jeg husker jo ikke den innloggingen 😅 Det er ca 12 år siden og jeg tror det var noe med skrållan 🤔🤔🤔

Skrevet

Ja, jeg har truffet flere flotte folk her inne og på andre forum.  Noen har bodd langt bort og andre bor faktisk i nærheten og vi har blitt gode venner. Andre er bekjente eller venner som jeg snakker med på Messenger av og til eller vi møtes for en prat om vi slumper til å være i nærheten av hverandre. Veldig koselig! Men forumet har blitt så forandret på disse årene, at nå er det ingen av oss som skriver med nick lenger og vi slenger bare innom av gammel vane, tenker jeg.

Anonymkode: 383e6...2f6

Skrevet

Ja, jeg har møtt flere og har enda kontakt med noen. Og har satt enormt stor pris på flere oppigjennom, noen av dem har hjulpet meg gjennom vanskelige tider i livet, og jeg er veldig takknemlig for det. ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...