Gå til innhold

Krise! Må ha ny vaskemaskin, hvilken har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en fra LG med kapasitet på 10,5 kg. Den gjør jobben.

Jeg jobber i hjemmesykepleien og opererer et titalls ukike vaskemaskiner. Alle har de programmene som trengs og et utall du ikke trenger, så det ville jeg ikke tenkt på.

Hvem i all verden trenger eget program for babytøy? Det vaskes jo sammen med resten av familiens tøy. Vanlig, finvask og ullvask og ulike temperatur- og sentrifugeinnstillinger er det som trengs. Og så er et hurtigvaskeprogram for tøy som egentlig ikke er skittent men som trenger en oppfriskning kjekt å ha.

Anonymkode: 0872f...73d

Annonse

Vi har Miele som doserer vaskemiddel selv. På jobb er jeg av og til borti en annen maskin som doserer selv, men jeg husker ikke merket. Selvdosering er ihvertfall en funksjon jeg vil ha på min neste maskin også! Det er en funksjon man ikke trenger før man har prøvd det, men den er uunnværlig etterpå.

Miele her. I butikken sa de at den holdt lengst. Dyrere enn andre merker, men med lengre levetid så blir det omtrent like dyrt i lengden. I tillegg mer miljøvennlig og jeg slipper bryderiet med å bytte en ekstra gang.

Anonymkode: d93a9...656

Miele, ingen over ingen ved siden.

Utrolig høy kvalitet på de maskinene. Den vi har nå er fra 2016 og går som en drøm. Vi er en familie med to barn og vasker MYE klær. Fortsatt like fornøyde med den.

Men når vi flytter fra hus til leilighet (nybygd stor leilighet, men likevel mindre plass enn i huset) skal vi bytte til en kombinert vask/tørk fra Miele (nå har vi vaskemaskin og tørketrommel hver for seg). Den er sånn man kan fylle på med vaskemiddel så den alltid har vaskemiddel. Mange av de nye har det. Virker genialt!

Anonymkode: 6a688...a68

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Miele, ingen over ingen ved siden.

Utrolig høy kvalitet på de maskinene. Den vi har nå er fra 2016 og går som en drøm. Vi er en familie med to barn og vasker MYE klær. Fortsatt like fornøyde med den.

Men når vi flytter fra hus til leilighet (nybygd stor leilighet, men likevel mindre plass enn i huset) skal vi bytte til en kombinert vask/tørk fra Miele (nå har vi vaskemaskin og tørketrommel hver for seg). Den er sånn man kan fylle på med vaskemiddel så den alltid har vaskemiddel. Mange av de nye har det. Virker genialt!

Anonymkode: 6a688...a68

Vi har med dosering, veldig greit.

Men kombinert vask og tørk anbefalte de ikke til barnefamilier, og spesielt ikke til oss med fire barn. De maskinene har mye lavere kapasitet.

Anonymkode: bd43b...804

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...