Gå til innhold

En positiv og seriøs tråd om brukere ( med nick ) på slutten av året.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Jeg synes det er merkelig å nevne et nick som ikke har skrevet et eneste innlegg under nick.

Anonymkode: 5adf5...917

Hun har vel lagt to og to sammen i trådene der hun får likes fra simso, der den ene skriver som anonym, akkurat det samme som hun selv skriver. 

Anonymkode: b9070...06d

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hun har vel lagt to og to sammen i trådene der hun får likes fra simso, der den ene skriver som anonym, akkurat det samme som hun selv skriver. 

Er Simso hun som har et anstrengt forhold til julekaker?

Anonymkode: 4132e...289

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Kan dere please? Dette skal vøre en positiv tråd! Jeg mener det. Det må jo gå an? 

Annonse

NotNaomi skrev (1 minutt siden):

Kan dere please? Dette skal vøre en positiv tråd! Jeg mener det. Det må jo gå an? 

Hva er negativt med den kommentaren? 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei

Anonymkode: 9cb63...c5f

Joda. 

Anonymkode: 9c730...444

Gjest NotNaomi
tante grusom master of law skrev (Akkurat nå):

Oi, hva er det jeg har skrevet mon tro? Beklager om jeg har såret deg. Jeg er bare ærlig som oftest. 

Jeg fortjente det. Ikke noe å  rippe opp i denne tråden 😅 det går bra! 

NotNaomi skrev (3 minutter siden):

Det er bra! Vet jeg kan være krass noen ganger.

NotNaomi skrev (4 minutter siden):

Er svaret = en setning eller et ord?

Annonse

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Da er jeg på vei til svaret. Jeg elsker gåter. 

Det var denne jeg skulle svare på. Se over feilen. En setning eller er et ord?

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det var denne jeg skulle svare på. Se over feilen. En setning eller er et ord?

Du. Folk forventer noe. MEN så møter de noe helt annet. Du er bra. Men du går i samme fella som meg. Og så må vi også se innover. I oss selv altså. Poenget : vi er ikke bedre! Og heller ikke verre! Men uttrykk å formidle på har så mye å si. Du er punker. Jeg er det. Det betyr ikke at alt vi opponerer mot er feil 🙂 det er flere punkere her..De er bare mer easy. 

Endret av NotNaomi
NotNaomi skrev (3 minutter siden):

Du. Folk forventer noe. MEN så møter de noe helt annet. Du er bra. Men du går i samme fella som meg. Og så må vi også se innover. I oss selv altså. Poenget : vi er ikke bedre! Og heller ikke verre! Men uttrykk å formidle på har så mye å si. Du er punker. Jeg er det. Det betyr ikke at alt vi opponerer mot er feil 🙂 det er flere punkere her..De er bare mer easy. 

Kan du forklare det litt enklere?

NotNaomi skrev (1 time siden):

Sorry. Markle.

Jeg vet da faen hvem som bryr seg jeg. Jeg ville bare si noe bra om brukere her. 2022 er snart over. Kanskje ok å si noe om hvilket positive inntrykk folk har gitt her? Tross all uenighet osv 

Er det ikke Marple? 

Anonymkode: d347c...8d5

Gjest NotNaomi

*Kira* jeg husker nicket. Tror diu er sånn som sitter og nyter livet

Som Ferdinand. 

Men jeg husker deg bare vagt. Dessverre og derfor. 

Endret av NotNaomi
NotNaomi skrev (12 minutter siden):

Punker? Ikke punker? Easy? Fella? Innover? Verre eller bedre? Jeg er i villrede hjelp meg ! Lost in space.

Gjest NotNaomi

Andre må gjerne bidta her 🙂

Brukere som trøstet deg. Som har oppmuntret og skrevet noe viktig. Som du setter pris på? 

Bare kom med det. Det er en fin avslutning på 2022.

Tenker jeg da. 

NotNaomi skrev (10 minutter siden):

Andre må gjerne bidta her 🙂

Brukere som trøstet deg. Som har oppmuntret og skrevet noe viktig. Som du setter pris på? 

Bare kom med det. Det er en fin avslutning på 2022.

Tenker jeg da. 

Du har trøsten meg mens alle andre har gått i mot meg. Det takker jeg deg for! At det finnes et godt menneske her som ikke dømmer ut fra skrift! Takk for det og god natt. 

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du har trøsten meg mens alle andre har gått i mot meg. Det takker jeg deg for! At det finnes et godt menneske her som ikke dømmer ut fra skrift! Takk for det og god natt. 

God natt🙂 husk at det du drømmer er viktig 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...