Gå til innhold

En positiv og seriøs tråd om brukere ( med nick ) på slutten av året.

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi

Først og fremst * Sug Lut* : du er ekte vare. Slenger vulgært med kjeften av og til. Men du er smart og du er den vennen alle burde ha i harde tak i livet! Du har integritet. Alle burde visst hva det betød. 

-Mamma til ADHD-gutt : du er varm. En sånn varm person. Du kan skjule det bak et tilsynelatende materialistisk ytre her, men du tar vare på dine. Og du er ikke så materialistisk. Du vil ha trygghet. Og én viktig ting : du slenger aldri drit. Ever. Du er ikke engang passiv aggresiv. Du har selvkontroll og går ikke ned på noe nivå. 

-miss markle : du vil ha alt som det alltid har vært. Det fungerte før, og det bør fungere videre. Når det ikke gjør det, så blir du seg. Det er ikke noe feil med å være konservativ. Det betyr å holde på verdier man alltid har hatt. 

-Himmel og Hav : du er hagen i gjengen her. Du er alt fra torner på roser til roser uten. Du er snill og tålmodig. Jeg tror mannen din elsker deg veldig høyt. Du blir nemlig speilet bra.

-Heite H : du er en smule opposjonell. Litt på kanten og bryr deg ikke. Du balanserer på skråplanet like godt som på operahuset.

-Tante Grusom: som liker Robert Smith. Alle som liker Robert Smith er følsomme snille og bra personer! Du er den eneste som har skrevet noe som har såret meg her inne. Jeg tenker jeg fortjente det. You to! 

Jeg glemmer nick nå. Vet om flere så klart! Bare si fra om du vil lese noe bra om deg. Jeg har sett deg 🙂

Endret av NotNaomi

Fortsetter under...

NotNaomi skrev (Akkurat nå):

Modig? Au!! 

Jeg ville helt seriøst si det fine om brukere her 🙂

Modig i positivt fortegn 🙂 håper de setter pris på dette innlegget. 

Anonymkode: 9cb63...c5f

Annonse

Gjest NotNaomi

Og Simso : du er i villrede, og prøver å finne ut av ting på din måte. Det har ikke alle tålmodighet med. Men du ser. Det gjør du. Se det positive også. Jeg liker deg. Du er en bra person. Se sporene du har gått. Det var en gåte. Som du bør løse. 

Gjest NotNaomi

Den perfekte mor : du er ikke lett å bli helt klok på. Muligens et stemningsmemmeske? Men ryddig og klar i dine meninger når du uttrykker dem. 

Endret av NotNaomi
NotNaomi skrev (8 minutter siden):

Og Simso : du er i villrede, og prøver å finne ut av ting på din måte. Det har ikke alle tålmodighet med. Men du ser. Det gjør du. Se det positive også. Jeg liker deg. Du er en bra person. Se sporene du har gått. Det var en gåte. Som du bør løse. 

Og hva vet du hva simso har skrevet?

Anonymkode: 5adf5...917

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Og hva vet du hva simso har skrevet?

Anonymkode: 5adf5...917

🙂

Hvem vet jeg hvem Lagherta er? 

Fks. 

Endret av NotNaomi

Annonse

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvem er miss markle?

Og hvorfor tror du at noen bryr seg om hva du tenker om andre? En tåpelig tråd. 

Anonymkode: 9c730...444

Sorry. Markle.

Jeg vet da faen hvem som bryr seg jeg. Jeg ville bare si noe bra om brukere her. 2022 er snart over. Kanskje ok å si noe om hvilket positive inntrykk folk har gitt her? Tross all uenighet osv 

Gjest NotNaomi
amandine skrev (3 minutter siden):

Jeg tror du har mye rett i de du har beskrevet!

Og du! Du sier alltid hva du mener uten å være hverken diplomatisk eller politisk korrekt. Eller noe. Du er sånn, man vet hva man får. Du er ekte. 

Og takk forresten 🙂

Endret av NotNaomi
NotNaomi skrev (59 minutter siden):

Jeg er litt nysgjerrig på svaret i gåten. Første tanken er osten. Stemmer det?

Anonymkode: 9cb63...c5f

Gjest NotNaomi
☆☆☆ skrev (11 minutter siden):

Takk for eit positivt bidrag til god steming her inne. Det treng vi meir av. 

Obs. Jeg har sett deg. Du er den som skriver nynorsk. Jeg har litt problemer med å forstå det ( jeg er ikke opprinnelig norsk ) men du er sånn saklig og rund i kantene, men bestemt. Det er inntrykket jeg har. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...