Gå til innhold

Jeg skjønner ikke de som LAGER julekaker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ja det må være det og alt det andre som er i jula! 

Anonymkode: f0ce6...cca

Ja, selvfølgelig, for det er jo ikke sånn at det finnes 11 og en halv måned til å året.

Anonymkode: 22c4f...89f

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Trenger man virkelig å skjønne at mulig rart som andre gjør? 

Kan bli mange tråder hvis du skal fortelle oss alt du ikke forstår at andre liker, som du selv ikke liker...

Anonymkode: 5fef7...d08

Jeg har da ikke laget mer en tråd der jeg spør om folk er rar som liker julekaker … 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Ja, selvfølgelig, for det er jo ikke sånn at det finnes 11 og en halv måned til å året.

Men i jula skal alt spises med non-stop det er ekstra mye press i jula. Har du ikle hørt kommentaren «skal du ikke ha en til? « Du må forsyne deg mens du nå er her» osv. Så går man på besøk til tante Olga så er det samme regla 

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Julekaker er jo ikke noe godt. Om det er èn julekake som er god er det pepperkake. Resten er ekle og er nye arbeid med. Er de som lager og spiser dette noe rar? 

Ja, alle som liker annen mat enn du er «noe rar». Så klart.

Anonymkode: c00f7...231

Annonse

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Men i jula skal alt spises med non-stop det er ekstra mye press i jula. Har du ikle hørt kommentaren «skal du ikke ha en til? « Du må forsyne deg mens du nå er her» osv. Så går man på besøk til tante Olga så er det samme regla 

Men du er sikkert voksen nok til å si nei takk, dette var godt, men nå er jeg mett.

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har da ikke laget mer en tråd der jeg spør om folk er rar som liker julekaker … 

Men mener du helt oppriktig at folk som liket julekaker er «rare»? De fleste mennesker liker jo en eller flere julekaker, så da blir jo flertallet av oss rare da?

Jeg liker ikke bønner, linser, vannkastanjer eller smågodt. Men jeg synes jo ikke folk som liker bønner, linser, vannkastanjer og smågodt er rare fordet.

Anonymkode: 854e1...440

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Generelt så sier mange «å nei jeg har lagt på meg så mye i jula huff a meg» 

Ja, da var det vel fettet på pinnekjøttet de ikke klarte å lokalisere, fordi de aldri har lagd mat selv og ikke vet hvordan kjøtt ser ut. 

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Julekaker er jo ikke noe godt. Om det er èn julekake som er god er det pepperkake. Resten er ekle og er nye arbeid med. Er de som lager og spiser dette noe rar? 

Du skjønner ikke at mennesker liker forskjellige ting?

Anonymkode: 00aae...181

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men du er sikkert voksen nok til å si nei takk, dette var godt, men nå er jeg mett.

Jeg sier nei takk til alt som er usunt fordi ikke ønsker meg et kort liv. Du blir hva man spiser er det noe som heter :) 

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Man spiser ikke nødvendigvis mer mat i jula, man spiser bare mat man ikke spiser så ofte ellers. 
Jula er en kort periode i året der tradisjoner og matkultur står sterkt. Det er samlende og fint for et samfunn å ha slike merkedager. Det er ikke noe å la seg ergre over at noen kanskje spiser litt mer i jula enn ellers i året vel? DU kan jo bare takke nei.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Men mener du helt oppriktig at folk som liket julekaker er «rare»? De fleste mennesker liker jo en eller flere julekaker, så da blir jo flertallet av oss rare da?

Jeg liker ikke bønner, linser, vannkastanjer eller smågodt. Men jeg synes jo ikke folk som liker bønner, linser, vannkastanjer og smågodt er rare fordet.

Jeg spør med et spørsmål? Det betyr det står åpent, da kan du svare ja hvis du er enig eller nei hvis du er uenig. Så enkelt er det vettu… 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg sier nei takk til alt som er usunt fordi ikke ønsker meg et kort liv. Du blir hva man spiser er det noe som heter :) 

Da er jo problemet løst! Det er bare å takke nei 👍🏻

Jeg spør med et spørsmål? Det betyr det står åpent, da kan du svare ja hvis du er enig eller nei hvis du er uenig. Så enkelt er det vettu… 

Å, det er deg ja… 

Jeg overlater til noen andre å fortsette «debatten» med deg, livet er for kort og snart er det jul 😀

Så hva spiser du som har gjort deg så uvitende da? Den maten vil jeg unngå.

Da er ikke tante Olga problemet

Å, det er deg ja… 

Jeg overlater til noen andre å fortsette «debatten» med deg, livet er for kort og snart er det jul 😀

Lol god jul a😂

Lol god jul a😂

Heretter kommer jeg forresten til å rapportere ethvert innlegg av deg. At du får fortsette med lavmålsfjaset ditt her inne er en skam, selv for dette forumet. 

God jul 😀

Heretter kommer jeg forresten til å rapportere ethvert innlegg av deg. At du får fortsette med lavmålsfjaset ditt her inne er en skam, selv for dette forumet. 

God jul 😀

Rapportere meg fordi jeg ønsker deg en god jul? Lol javel😂

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kan du ikke bare la være å lage og  spise julekaker? 

Anonymkode: 92503...24e

Vi baker pga at vi syns det er koselig og vi baker bare det vi liker og spiser. 

Jeg bakte to store glass med serinakaker. Det ene glasset tok yngste med seg til typen og det trengs vist påfyll sier hun, for det var de beste kakene typen hadde spist noen gang. Så må nok lage ny ladning endag så han får med seg når han skal på fjellet til jul. Laget bae dobbel posjon til ungene og tror ikke det er mange igjen her hjemme heller. For vet eldste og typen har forsynt seg. 

Kjøpekaker smaker ikke det samme. Det blir ikke de samme luktene i huset heller.

Anonymkode: 84266...3fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...