Gå til innhold

Selskapsleker for voksne. Hva er ditt beste tips?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Oi såpass. Kunne du ikke sagt det rett ut? Jeg hadde ventet til du var ferdig på toalettet så hadde vi begynt når du kom tilbake. Sånne ting må du si rett ut 

Anonymkode: d3ad1...8d4

Har du ingen sosiale antenner? 😅

Anonymkode: 481f1...d7f

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Vi skal ha julebord for voksne ca 10-12 personer, hvor ikke alle kjenner hverandre fra før. I den forbindelse vil jeg gjerne dra i gang noen leker for å få opp stemningen. 

Hvilke leker er gøye og gjerne med humor som jeg kan arrangere? 

Anonymkode: fa0e4...592

Mitt beste tips er å ikke ha leker. Jeg går hjem om det blir leker. Det er ALDRI gøy. 

Anonymkode: 124ac...d54

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Det kan du ikke for alvor tro?

Ingen oppfører seg som krenket i tråden? 

Anonymkode: fc71f...002

Jo alle mine venner liker sånne leker også. Jeg har aldri tenkt at det var et problem for noen. 

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Har du ingen sosiale antenner? 😅

Av høflighet venter man jo på at alle bli med. Man inkluderer jo alle? Eller? 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Neida den leken er kjempe artig. Det er noe alle liker, morsomt er det også. Blir litt som en adjektiv-historie 😁

Det er ikke noe alle liker. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde aldri tenkt det var noe folk ikke likte. Hvis du hadde vært gjest- hadde du ikke deltatt da?

Nope. Jeg hadde gått hjem. 

Annonse

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Det er jo DET som er torturen, man MÅ jo. Hvor kleint er det ikke å være party pooperen som heller vil sitte for seg selv mens de andre "leker". Man får jo ikke noe valg, og kvelden blir et helvete. 

Hvordan kan du tro at folk liker sånt? De aller fleste gjør jo ikke det. Men man MÅ jo bli med da og late som man har det gøy. Kjenner ingen som liker sånt, ikke engang de mest ekstravakter og utadvendte. De vil jo heller snakke sammen og sånn? Bli kjent.

På skolen første dagen er det vanlig å ha bli-kjent leker det er også vanlig på jobber. Det knekker liksom koden så man må by på seg selv.?

Da lærte jeg noe nytt. Jeg antok alle likte sånne leker. 

Antar du at alle liker skitur hver søndag, lakris til lørdagsgodteri og at alle synes rosa sandaler er fint også? 

Oi såpass. Kunne du ikke sagt det rett ut? Jeg hadde ventet til du var ferdig på toalettet så hadde vi begynt når du kom tilbake. Sånne ting må du si rett ut 

Jeg klarer faktisk ikke å avgjøre om du troller eller helt oppriktig er en så dårlig menneskekjenner og empatiløs at det ikke en gang faller deg inn at folk flest hater slike ting og i hvert fall ikke vil si noe rett ut fordi man ikke vil være kjip.

Anonymkode: aa4b1...2e7

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Antar du at alle liker skitur hver søndag, lakris til lørdagsgodteri og at alle synes rosa sandaler er fint også? 

Bei jeg liker ikke ski-turer. Det er kjedelig lakris liker jeg og sandaler. 

Av høflighet venter man jo på at alle bli med. Man inkluderer jo alle? Eller? 

Så du tar virkelig ingen slike signaler? At noen "går på do" akkurat når noe slik starter er gjerne en måte å slippe unna, ellerbytte samtaleevne eller whatever. Jeg tror faktisk du leser folk så dårlig at du styrer på med slike leker du synes er så gøy, også ser du ikke engang at de andre synes det er kjipt. Du er Monica 😅

På skolen første dagen er det vanlig å ha bli-kjent leker det er også vanlig på jobber. Det knekker liksom koden så man må by på seg selv.?

Grusomt. Burde være ulovlig. De fleste har sluttet med sånt altså.

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Dere som sier nei,- leker dere aldri ellers heller eller er det bare i denne settingen dere ikke er trygge nok til å leke?

Anonymkode: 1d361...1df

Jeg er trygg nok til å fungere i sosiale sammenhenger helt uten leker. Men om jeg er i voksenselskap er jeg ikke der for å leke, da er jeg der for å ha interessante samtaler, le masse og spise god mat.

Anonymkode: 34940...6c7

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er trygg nok til å fungere i sosiale sammenhenger helt uten leker. Men om jeg er i voksenselskap er jeg ikke der for å leke, da er jeg der for å ha interessante samtaler, le masse og spise god mat.

Nå skrev jeg generelt ikke bare i voksen selskap også i andre deler av livet. 

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Så du tar virkelig ingen slike signaler? At noen "går på do" akkurat når noe slik starter er gjerne en måte å slippe unna, ellerbytte samtaleevne eller whatever. Jeg tror faktisk du leser folk så dårlig at du styrer på med slike leker du synes er så gøy, også ser du ikke engang at de andre synes det er kjipt. Du er Monica 😅

At voksne er redd for noe sånt er jo litt morsomt må jeg si.

Anonym bruker skrev (På 19.12.2022 den 20.36):

Jeg hadde aldri tenkt det var noe folk ikke likte. Hvis du hadde vært gjest- hadde du ikke deltatt da?

Hvordan er det mulig? Dette er da noe "alle" snakker om: hvor idiotisk kleint slike leker er, og at man dropper hele selskapet om man vet det er noen leker.

Anonymkode: 27bb0...dfb

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan er det mulig? Dette er da noe "alle" snakker om: hvor idiotisk kleint slike leker er, og at man dropper hele selskapet om man vet det er noen leker.

Alle jeg kjenner synes bli kjent leker er gøy. Det er alltid leker på de festene jeg er på hvis ikke alle kjenner alle. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Bare folk med en stokk opp i ræva snakker sånn. De med normale social skills og de som ikke er dødelig selvhøytidelige, klarer fint å ha moro av en lek.

Anonymkode: eead3...e9c

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Men da er du sikkert trygg nok til å bli med på en lek uten å holde deg for god og stoppe moroa for andre. 

Anonym bruker skrev (På 19.12.2022 den 21.57):

Jeg klarer faktisk ikke å avgjøre om du troller eller helt oppriktig er en så dårlig menneskekjenner og empatiløs at det ikke en gang faller deg inn at folk flest hater slike ting og i hvert fall ikke vil si noe rett ut fordi man ikke vil være kjip.

Anonymkode: aa4b1...2e7

«Folk flest» er jo en drøy påstand. Hvilken statistikk kan du vise til, unntagen den at du selv ikke liker det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...