Gå til innhold

Ønsker meg.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg sier jeg blir glad for alt, men ønsket meg de to tingene. Forventer ikke dyre gaver. Ikke noe jobb så blir en symbolsk ting som jeg gleder meg til. Kunne helt sikkert nevnt ønskene mine til foreldrene min, men har ikke gjort det. 

Anonymkode: 58317...386

Nei, du er jo hekta på å mislykkes. Hva om du bare drar og besøker dem når de ikke er hjemme? Sånn spontant, så du kan være sikker på å ha noe å bli skuffa over? 
Eller vent, bedre forslag, kast gaven du får av dem og pakk inn et par gamle sokker til deg selv. Da har du noe å gråte over på julaften. 

Anonymkode: 72250...319

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Nei, du er jo hekta på å mislykkes. Hva om du bare drar og besøker dem når de ikke er hjemme? Sånn spontant, så du kan være sikker på å ha noe å bli skuffa over? 
Eller vent, bedre forslag, kast gaven du får av dem og pakk inn et par gamle sokker til deg selv. Da har du noe å gråte over på julaften. 

Du mener det er en god ide? 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Du skjønner det at for noen her inne, er 400 småpenger. For at det skal være en DYR gave, skal den koste minst 10.000!

Anonymkode: bbed2...4ec

Jeg har senker forventningene jeg hadde for et par uker siden ganske mange hakk. Så mange hakk at du sikkert hadde fått hakeslepp. 

Anonymkode: 0736d...db9

Annonse

Si nå hva du ønsker deg. Hvis det er for dyrt kan du jo ønske deg gavekort der de selger det du ønsker deg så spytter du i resten selv. Verre er det ikke. 

Av mannen har jeg ønsket meg gaver i ulike prisklasser. Glad blir jeg uansett, ofte finner han noe utenom spesifikke ønsker. 

frk Nilsen skrev (38 minutter siden):

Si nå hva du ønsker deg. Hvis det er for dyrt kan du jo ønske deg gavekort der de selger det du ønsker deg så spytter du i resten selv. Verre er det ikke. 

Av mannen har jeg ønsket meg gaver i ulike prisklasser. Glad blir jeg uansett, ofte finner han noe utenom spesifikke ønsker. 

Ja, ved neste anledning skal jeg gjøre det. Koselig å få julegave uansett om det ikke blir det jeg ønsker meg. 

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Nææææhh eh…. Hvorfor tror du selv, da? Dette er jo din modus operandi. Fins der ikke noe å klage på: skap noe. 

Ser hva du mener. Jeg jobber med å slippe det litt. Så får vi se hvordan det går. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...