Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #1 Skrevet 19. desember 2022 Jeg ønsker meg to ting til jul. En treningsklokke og en parfyme. Det er såpass dyrt så får det ikke. Blir ikke spurt og hadde ikke kunne sagt det pga prisen. Får du det du ønsker deg? Og spør noen hva du ønsker deg? Sier du dyre ting? Anonymkode: 58317...386
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #2 Skrevet 19. desember 2022 Jeg kommer ikke med dyre ønsker til noen, nei. Slike ting kjøper jeg selv. Jeg vet vel ikke om jeg får det jeg har ønsket meg, julaften har da ikke vært? Anonymkode: 9f26b...88a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #3 Skrevet 19. desember 2022 Kjøp det selv? Spar selv? Finn på noe billigere å ønske deg? Noen gamle traumer du har? Siden du blir lei deg over dette? Anonymkode: d9bd0...a2a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #4 Skrevet 19. desember 2022 Ja jeg har ønsker i alle prisklasser så vet jeg får noen av ønskene. Ønsket med blant annet en fin onepiece som jeg vet at jeg får Å jeg ønsker meg Airfryer som jeg vet at jeg også får. Anonymkode: 3d318...7f9
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #5 Skrevet 19. desember 2022 Da ønsker man seg penger eller gavekort til butikkene der de selges. Jeg ønsker meg nye vintersko, men vil velge ut selv og derfor har jeg ønskameg gavekort på skobutikk Anonymkode: f0d05...49a
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #6 Skrevet 19. desember 2022 Foreløpig vet jeg ikke hva jeg får. Spør igjen om en uke. Anonymkode: 5a52a...142
sug lut Skrevet 19. desember 2022 #7 Skrevet 19. desember 2022 Jeg vet ingenting jeg får til jul. Men det jeg får ønsker jeg meg, enten jeg visste at jeg ønsket meg det på forhånd eller bare innser det når jeg pakker opp. Gud, som jeg gleder meg til å åpne pakker! Julegaver blir aldri mindre spennende.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #8 Skrevet 19. desember 2022 Mannen min kan finne på å kjøpe dyre ting ja. Men er det så dyr treningsklokke og parfyme du ønsker deg? Min Fitbit-klokke kostet 549,- i september. Har absolutt alle funksjoner jeg trenger. og parfyme finner man jo i alle prisklasser. Anonymkode: 2aa1e...4d2
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #9 Skrevet 19. desember 2022 Hva er vitsen med å ønske seg noe så dyrt som man vet man ikke får? Kun for å lage nedtur på seg selv? Anonymkode: 5693b...0b6
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #10 Skrevet 19. desember 2022 Er det så dyrt da? Hva koster det? Anonymkode: 174a3...07b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #11 Skrevet 19. desember 2022 Det er helt innafor å ønske seg gavekort, sånn at man til sammen kanskje får nok. Velg én bestemt butikk, f.eks. XXL, og så ønsker du deg gavekort der, gjerne skriv ned hva du sparer til også. Jeg har ønsket meg ting i flere ulike prisklasser, og regner med at jeg får noe av det. Anonymkode: 687d6...c27
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #12 Skrevet 19. desember 2022 Du har altså tatt sorgen på forskudd? Mer negativt verdenssyn skal man lete lenge etter. Jeg veit sjølsagt ikke hva jeg får til jul ennå. Hvem veit det fem dager før jul? Jeg setter uansett pris på ALT jeg får og er aldri skuffa over ting som blir gitt med omtanke. Jeg kan kjøpe eller spare hvis jeg ikke får det jeg ønsker meg. Treningsklokke kan du kjøpe billig på januarsalget eller enda billigere brukt på Finn.no. Anonymkode: dd1aa...06c
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #13 Skrevet 19. desember 2022 Hva er vitsen med å ønske seg noe du vet du ikke får? Parfyme trenger heller ikke være så dyrt da, om det ikke er et av de dyreste merkene. Jeg aner ikke hva jeg får til jul, med mannen kan det koste alt fra 500 kr til som i fjor da jeg fikk ny iphone til sikkert 10-12 000,-. Prisen er ikke viktig, vi kjøper ting vi tror den andre trenger/setter pris på. Anonymkode: b9ae5...122
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #14 Skrevet 19. desember 2022 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Du har altså tatt sorgen på forskudd? Mer negativt verdenssyn skal man lete lenge etter. Jeg veit sjølsagt ikke hva jeg får til jul ennå. Hvem veit det fem dager før jul? Jeg setter uansett pris på ALT jeg får og er aldri skuffa over ting som blir gitt med omtanke. Jeg kan kjøpe eller spare hvis jeg ikke får det jeg ønsker meg. Treningsklokke kan du kjøpe billig på januarsalget eller enda billigere brukt på Finn.no. Anonymkode: dd1aa...06c Jeg vet hva jeg får av minst 3 personer. To av gavene kjøpte jeg selv fra søsteren min og mamma som ikke hadde den butikken i nærheten. Å moren til kjæresten min hadde spurt hva jeg ønsket meg å jeg kom kun på airfrier,så ganske sikker på at jeg får det. Anonymkode: 3d318...7f9
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #15 Skrevet 19. desember 2022 Vi voksne i familien har i år avtalt å gi gaver til hverandre for en liten sum, så blir ikke noe dyrt der heldigvis! Vet hva jeg får av mine to eldste barn, da jeg har kjøpt gaven selv. 😉 Det jeg ønsker meg aller mest nå, koster vel rundt 40.000. 😉 Så det er noe jeg må spare til selv. 🙂 Kjøp gave til deg selv da vel, fra nissen, katten e.l. 🙂 Anonymkode: bbed2...4ec
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #16 Skrevet 19. desember 2022 Jeg sier aldri hva jeg ønsker meg om jeg ikke blir spurt. Blir jeg spurt, og ønsker meg ting som er dyre, så sier jeg at jeg ønsker leg gavekort på butikken jeg vil kjøpe det. I år har jeg ønsket meg gavekort på ikea fordi vi trenger noen nye møbler Anonymkode: 39b16...925
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #17 Skrevet 19. desember 2022 Får jeg spørsmål etter ønsker, men det jeg ønsker meg er for dyrt, sier jeg at jeg ønsker meg et bidrag til XXX. Anonymkode: 98fc1...a1f
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #18 Skrevet 19. desember 2022 Det er de to tingene jeg virkelig kunne tenkt meg. Ingen har spurt hva jeg ønsker meg og får vel gjerne 2 gaver. Og dette er noe jeg ikke har brukt pengene mine på. Blir glad for det jeg får, Anonymkode: 58317...386
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. desember 2022 #19 Skrevet 19. desember 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er de to tingene jeg virkelig kunne tenkt meg. Ingen har spurt hva jeg ønsker meg og får vel gjerne 2 gaver. Og dette er noe jeg ikke har brukt pengene mine på. Blir glad for det jeg får, Anonymkode: 58317...386 Du kan da ønske deg gavekort på både sportsbutikk og parfymeri?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #20 Skrevet 19. desember 2022 I år får jeg en gave jeg ønsker meg. Litt tilfeldig, jeg så noe for en stund siden som jeg falt pladask for. Hadde ikke tanker om gaver, ville bare dele med en person hvor fint jeg syntes det var, for det var en glede bare å se det. Så fikk jeg etterpå spørsmål om jeg ville ha dette til jul, men da måtte det også bakes inn i neste bursdag og jeg måtte betale en liten sum selv. Og det synes jeg var en super avtale siden jeg ikke hadde hatt råd til å kjøpe det selv. Men ellers er det sjelden jeg får noe jeg har ønsket meg på forhånd. Er glad for gavene uansett. Er f.eks. veldig glad for en liten, brukt ildfast form jeg fikk av min bestemor for mange år siden, fordi den minner meg om henne hver gang jeg bruker den. Hun brukte den, hun ga den til meg fordi hun antok jeg ikke hadde slike ting selv. Det er en form som i utgangspunktet nok ikke kostet noe, men den gir meg stadig glede Anonymkode: 1d89d...053
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #21 Skrevet 19. desember 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden): Du kan da ønske deg gavekort på både sportsbutikk og parfymeri? Hadde vært supert å få gavekort eller penger jeg legge til. Nå spør ingen hva som ønskes så da blir det nok noe annet. Bruker lite penger på ting til meg selv så blir nok ikke klokke og parfyme her. Anonymkode: 58317...386
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #22 Skrevet 19. desember 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Hadde vært supert å få gavekort eller penger jeg legge til. Nå spør ingen hva som ønskes så da blir det nok noe annet. Bruker lite penger på ting til meg selv så blir nok ikke klokke og parfyme her. Anonymkode: 58317...386 Spar 50 eller 100 kr pr mnd en liten stund, så kan du kjøpe deg klokke eller parfyme. Anonymkode: 6c646...10b
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #23 Skrevet 19. desember 2022 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Spar 50 eller 100 kr pr mnd en liten stund, så kan du kjøpe deg klokke eller parfyme. Anonymkode: 6c646...10b Absolutt en tanke. Klokken er høyest på ønskelisten. Anonymkode: 58317...386
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #24 Skrevet 19. desember 2022 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Jeg ønsker meg to ting til jul. En treningsklokke og en parfyme. Det er såpass dyrt så får det ikke. Blir ikke spurt og hadde ikke kunne sagt det pga prisen. Får du det du ønsker deg? Og spør noen hva du ønsker deg? Sier du dyre ting? Anonymkode: 58317...386 I alle dager hvorfor kan du ikke si hva du ønsker deg? Jeg har ønsket meg to ting som tilsammen koster 7000-, og jeg får begge to vet jeg. Du kan da si du ønsker det deg nå? Er ikke for sent. Anonymkode: 0736d...db9
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2022 #25 Skrevet 19. desember 2022 Da er det bare å spare. Anonymkode: 72250...319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå