Gå til innhold

De to som begynte å sloss på E18

Anbefalte innlegg

NotNaomi skrev (16 timer siden):

Fordi jeg lurer på hvordan jeg selv ville reagert. Jeg har sett videoen tre ganger og ler hver gang. Fordi det er så absurd.

Men jeg misliker veldig å være vitne til vold, så lurer på om jeg hadde blitt helt sjokkert eller ledd fordi det var absurd å se, i virkeligheten også.. 

sjukt

Anonymkode: ed3b1...9c9

Fortsetter under...

NotNaomi skrev (5 timer siden):

Ikke-norske? Det er et ord for det : utenlandske 🙂

Men selv om du sikkert har rett, så tviler jeg på om to herfra ville begynt å sloss midt på E18. Kan kanskje se for meg en catfight under andre omstendigheter da... 

Ja, eller man kan skrive ikke-norske hvis man vil - noe jeg ville da jeg syntes det klang bedre i denne sammenhengen. 

Og når jeg skrev at det finnes mange udugelige og slågærne damer så mente jeg generelt, og ikke utelukkende i konteksten «i stand til å starte slosskamp på E18». Det er ganske mange andre sprø ting folk kan komme på å gjøre.

Anonymkode: 640d1...b77

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Ja, eller man kan skrive ikke-norske hvis man vil - noe jeg ville da jeg syntes det klang bedre i denne sammenhengen. 

Og når jeg skrev at det finnes mange udugelige og slågærne damer så mente jeg generelt, og ikke utelukkende i konteksten «i stand til å starte slosskamp på E18». Det er ganske mange andre sprø ting folk kan komme på å gjøre.

Det er det. Men noe er mer irrasjonelt enn andre ting. Jeg skjønner liksom ikke at det kan kortslutte i to ulike hoder på en gang i den settingen. 

NotNaomi skrev (2 timer siden):

Det er det. Men noe er mer irrasjonelt enn andre ting. Jeg skjønner liksom ikke at det kan kortslutte i to ulike hoder på en gang i den settingen. 

Neida, det var særdeles spesielt, ser den. Nesten så man tror mental kortslutning er smittsomt.

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Neida, det var særdeles spesielt, ser den. Nesten så man tror mental kortslutning er smittsomt.

Nei. Jeg tror egentlig ikke det. Alle går rundt helt sensa. Vel, de fleste gjør. Og 80 % tikker under overflaten.

Kanskje de to på E18 faktisk gjorde noe alle FØLER for å gjøre? 🤣 sånn nå og da. Men vi vet bare "bedre" enn å utagere. 

Hmmm Kanskje de ikke var så koko likevel? 

Nå ble jeg mer open minded..faktisk...plutselig. 

Endret av NotNaomi
NotNaomi skrev (8 timer siden):

Nei. Jeg tror egentlig ikke det. Alle går rundt helt sensa. Vel, de fleste gjør. Og 80 % tikker under overflaten.

Kanskje de to på E18 faktisk gjorde noe alle FØLER for å gjøre? 🤣 sånn nå og da. Men vi vet bare "bedre" enn å utagere. 

Selv om koko-oppførselen resonnerer med deg og virker logisk for deg, så kan du jo ikke generalisere omkring det og uttale deg om at 80% er like skrullete. For det er vi ikke.  

Annonse

NotNaomi skrev (12 timer siden):

Nå var det vel bare den ene som kortsluttet i følge vitnet. Tesla-sjåføren gjorde ingenting galt, sa han. Han måtte vel forsvare seg når den andre idioten gikk til angrep. 

Anonymkode: a8424...64d

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Selv om koko-oppførselen resonnerer med deg og virker logisk for deg, så kan du jo ikke generalisere omkring det og uttale deg om at 80% er like skrullete. For det er vi ikke.  

Sant. Det du skriver altså. 

Endret av NotNaomi
Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Nå var det vel bare den ene som kortsluttet i følge vitnet. Tesla-sjåføren gjorde ingenting galt, sa han. Han måtte vel forsvare seg når den andre idioten gikk til angrep. 

Anonymkode: a8424...64d

Jo... Men han hoppa jo ut av bilen. Det hadde jo vært lurere og  anmeldt gærningen som presset seg forbi.. Men skal man forstå én her, så skjønner jeg jo Tesla-sjåføren best. Stressnivået var sikkert høyt før han rabiate begynte å slå på bilen..

NotNaomi skrev (13 timer siden):

Sensa??

Anonymkode: d926c...564

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Er samer norske eller ikke-norske? 🤔

Anonymkode: 2801d...195

Annonse

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Norske 

Anonymkode: 48c8a...6a8

Så hvis du ser to personer, en same og en kven som står og slåss så sier du at du ser to norske som slåss?

Jeg ville sagt at to personer eller to mannfolk står og slåss.

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Så hvis du ser to personer, en same og en kven som står og slåss så sier du at du ser to norske som slåss?

Jeg ville sagt at to personer eller to mannfolk står og slåss.

Er en kven en okse? Er det på noen dialekter

Anonymkode: 48c8a...6a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...