Gå til innhold

De to som begynte å sloss på E18

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
Skrevet

Hvis noen ikke har fått det med seg, så var det en sjåfør som pressa på for å komme forbi en Tesla. Da han var kommet forbi, så bråbremset han foran Teslaen, gikk ut av bilen og slo flere ganger på Teslaen. Sjåføren i den bilen gikk etter litt ut av bilen, og så begynte de og sloss i veikanten. Det var tofeltsvei og dette skjedde i venstre midt på dagen med en del trafikk på veien.

Hvordan hadde du reagert om du bevitnet det der og da? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringt politiet

Anonymkode: 19e09...ebe

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ringt politiet

Anonymkode: 19e09...ebe

Det var det noen som gjorde. Sikkert flere, for det var som sagt en del trafikk, og politiet kom. Så de må jo ha sloss en stund også... Men hvordan ville du reagert? Blitt sjokkert? 

Skrevet
NotNaomi skrev (1 time siden):

Det var det noen som gjorde. Sikkert flere, for det var som sagt en del trafikk, og politiet kom. Så de må jo ha sloss en stund også... Men hvordan ville du reagert? Blitt sjokkert? 

Hvordan det?

Anonymkode: 25941...18a

Skrevet

Innvandrermenn?

Anonymkode: 30bc4...131

Skrevet

Innvandrermenn?

Selvfølgelig, fra Danmark og Sverige. 

Anonymkode: f4d66...29f

Gjest NotNaomi
Skrevet

Hvordan det?

Anonymkode: 25941...18a

Fordi jeg lurer på hvordan jeg selv ville reagert. Jeg har sett videoen tre ganger og ler hver gang. Fordi det er så absurd.

Men jeg misliker veldig å være vitne til vold, så lurer på om jeg hadde blitt helt sjokkert eller ledd fordi det var absurd å se, i virkeligheten også.. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Innvandrermenn?

Det spiller jo ingen rolle. Det er handlingen og ikke hvor de er fra som er greia her. Midt på E18 liksom. Hva skjer i hodet deres lurer jeg på..

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Innvandrermenn?

Fordi norske menn er så innmari normale og oppegående til enhver tid? Det er jo bare å lese litt her i forumet så skjønner man kjapt at norske menn kan være like udugelige som overalt ellers. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
Pobie skrev (Akkurat nå):

Fordi norske menn er så innmari normale og oppegående til enhver tid? Det er jo bare å lese litt her i forumet så skjønner man kjapt at norske menn kan være like udugelige som overalt ellers. 

Ikke begynn å krangle i en tråd om slossing a....

😟

Skrevet
NotNaomi skrev (1 minutt siden):

Ikke begynn å krangle i en tråd om slossing a....

😟

🙈

Anonymkode: 48c8a...6a8

Skrevet

Filmet og solgt filmen til VG. 

Anonymkode: 67800...924

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Filmet og solgt filmen til VG. 

Anonymkode: 67800...924

Du? 

Skrevet
NotNaomi skrev (2 timer siden):

Hvis noen ikke har fått det med seg, så var det en sjåfør som pressa på for å komme forbi en Tesla. Da han var kommet forbi, så bråbremset han foran Teslaen, gikk ut av bilen og slo flere ganger på Teslaen. Sjåføren i den bilen gikk etter litt ut av bilen, og så begynte de og sloss i veikanten. Det var tofeltsvei og dette skjedde i venstre midt på dagen med en del trafikk på veien.

Hvordan hadde du reagert om du bevitnet det der og da? 

Var det deg ja.

Anonymkode: e904a...9ec

Skrevet
NotNaomi skrev (52 minutter siden):

Fordi jeg lurer på hvordan jeg selv ville reagert. Jeg har sett videoen tre ganger og ler hver gang. Fordi det er så absurd.

Men jeg misliker veldig å være vitne til vold, så lurer på om jeg hadde blitt helt sjokkert eller ledd fordi det var absurd å se, i virkeligheten også.. 

kan du legge ved link til video? 

Anonymkode: 394bf...3af

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

kan du legge ved link til video? 

Fikk ikke lasta ned, er på forsiden av VG.

Skrevet
NotNaomi skrev (4 minutter siden):

Laste ned? Det er jo bare å kopiere og lime inn

Anonymkode: 41001...0f1

Skrevet
NotNaomi skrev (3 minutter siden):

Tror jeg fant den. 

Jeg liker å tro jeg er på saklig nivå med Fransrud. Men hvor høy i hatten jeg ville vært der og da, gjenstår å se. Pleier å forholde meg rolig når de rundt blir stresset, eskalerer aldri konflikter, men det igjen gjør også at jeg sjelden konfronterer når det kanskje ville vært riktig å gjøre i enkelte situasjoner. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Tror jeg fant den. 

Jeg liker å tro jeg er på saklig nivå med Fransrud. Men hvor høy i hatten jeg ville vært der og da, gjenstår å se. Pleier å forholde meg rolig når de rundt blir stresset, eskalerer aldri konflikter, men det igjen gjør også at jeg sjelden konfronterer når det kanskje ville vært riktig å gjøre i enkelte situasjoner. 

Ja, jeg skjønte hva han mente. Du tror liksom ikke helt det du ser.

Jeg tror kanskje ikke at det hadde vært smart om noen prøvde å stoppe dem. Men det er jo de som spontant ville gjort det også..

Skrevet

Hadde ikke gjort så mye. Kjørt forbi bare

Anonymkode: d926c...564

Skrevet
NotNaomi skrev (6 minutter siden):

Ja, jeg skjønte hva han mente. Du tror liksom ikke helt det du ser.

Jeg tror kanskje ikke at det hadde vært smart om noen prøvde å stoppe dem. Men det er jo de som spontant ville gjort det også..

Det er litt utfordring, vet jo ikke hvordan folk reagerer. Det kan eskalere ytterligere. Noen har evnen til å handle i øyeblikket, men det er jo varierende utfall av det også. 

Så sant ikke det er opplagt fare for liv, så kanskje en gjør som Franrud. Observerer og kommer med innspill i etterkant? Det er jo verdt noe det også. Jeg anser i hvert fall hans versjon som en ganske objektiv og pålitelig gjenfortelling av det som skjedde. 

Gjest NotNaomi
Skrevet

Det er litt utfordring, vet jo ikke hvordan folk reagerer. Det kan eskalere ytterligere. Noen har evnen til å handle i øyeblikket, men det er jo varierende utfall av det også. 

Så sant ikke det er opplagt fare for liv, så kanskje en gjør som Franrud. Observerer og kommer med innspill i etterkant? Det er jo verdt noe det også. Jeg anser i hvert fall hans versjon som en ganske objektiv og pålitelig gjenfortelling av det som skjedde. 

Jeg vet bare at eksmannen min ville hoppet ut om han var i Fransrud sin bil. Han handler bare spontant, men det kunne jo vært farligere i den situasjonen. Absolutt. 

Skrevet
NotNaomi skrev (3 minutter siden):

Jeg vet bare at eksmannen min ville hoppet ut om han var i Fransrud sin bil. Han handler bare spontant, men det kunne jo vært farligere i den situasjonen. Absolutt. 

Det ville nok eldste sønnen og mannen gjort også. Mulig avskrekkende, da det er noen kilo vandrende muskler. Men, mest sannsynlig ville nok innspill fra meg stopper de på veien, i og med jeg har mentaliteten til en dommedagsprepper i form av konsekvenstenkning 😅

Skrevet
Pobie skrev (3 timer siden):

Hvis man skal ta utgangspunkt i dette forumet så er det mye som tyder på at det er mange udugelige og smågære norske og ikke-norske kvinner også…

Anonymkode: 640d1...b77

Gjest NotNaomi
Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hvis man skal ta utgangspunkt i dette forumet så er det mye som tyder på at det er mange udugelige og smågære norske og ikke-norske kvinner også…

Anonymkode: 640d1...b77

Ikke-norske? Det er et ord for det : utenlandske 🙂

Men selv om du sikkert har rett, så tviler jeg på om to herfra ville begynt å sloss midt på E18. Kan kanskje se for meg en catfight under andre omstendigheter da... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...