Gå til innhold

Er det synd på menn/kjærester som ikke blir sugd og får sprute i munnen og ansiktet?

Anbefalte innlegg

Jeg hater akkurat det der og synes det er motbydelig, tenker at sexlivet og sexlysten hadde vært så mye bedre om jeg kunne sluppet akkurat det. Er det noe alle gjør, som bare hører med liksom? Har virkelig prøvd å venne meg til det, men klarer ikke.

Anonymkode: bac64...c42

Fortsetter under...

Annonse

Gi deg! Du har ikke blitt voksen uten å få med deg at det er ingenting du MÅ gjøre når det gjelder sex. Dette er bare for å skape debatt. 

Anonymkode: ececa...9d8

Jeg har alltid hatet å suge. Men med mannen jeg er gift med, liker jeg det. Det er sånn vi begynner, også overtar han andre halvdel av akten. 😁Han kan gjerne sprute over meg, fra halsen og ned. Lar han ikke komme i ansiktet eller munnen. Sæd er helt grusomt. 

Anonymkode: bd7f2...59e

Altså, det kan jo være synd på selv om det ikke er noen rettighet. Det er synd på de som mister smaks- og luktesans etter covid, selv om det ikke er noen rettighet å kunne lukte eller smake.

Anonymkode: 70dc1...f08

Jeg syns iallfall ikke du skal suge mannen fordi du tenker det er synd på ham om du ikke gjør det. Som du sier: slikt skaper et press og tar vekk sexlyst.

Gjør det dere begge er komfortable med i senga, som gir merlyst og kun ting som føles godt for begge parter.

Anonymkode: 458e5...6c3

I så fall er det veldig synd på mannen min. Han har allikevel holdt ut i over 20 år uten, selv om han nok kunne tenke seg at jeg gjorde det. Men han vet det ikke kommer til å skje. Jeg brekker meg bare ved tanken 🤢

Anonymkode: aefe9...6ad

Annonse

Nei, det er det ikke. Selv hadde jeg mistet tenningen hvis mannen måtte gjort noe på/med meg som jeg visste han ikke var så glad i. For min del liker jeg å suge mannen, og han digger det, noe som igjen tenner meg. Og hadde ikke jeg likt å gjøre det, så hadde ikke han likt det så godt heller. 

Anonymkode: 22882...a63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...