Anonym bruker Skrevet 18. desember 2022 #1 Skrevet 18. desember 2022 Kjøpe til junior eller ikke? Er ett hav å velge i, men ble litt usikker på om jeg skal kjøpe junior børste eller ikke? Hva har deres 10-11 åringer hvis de hr elektronisk tannbørste? Anonymkode: dc293...0eb
☆☆☆ Skrevet 18. desember 2022 #2 Skrevet 18. desember 2022 Ungane har elektriske tannbørstar som eg har gjømt grunna tannkremsprut over heile badet. Får håpe det valget ikkje har negativ verknad på oralhelsa deira.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2022 #3 Skrevet 18. desember 2022 Mine fikk elektrisk når de var 11 og 13 år, begge fikk voksenutgaven. De brukes ikke hver dag, men greit å ha noe å bytte på med. Veldig forskjellig metode på elektronisk og manuell, så helt greit at de bytter på litt Sprut har ikke vært noe problem her. Anonymkode: d0760...421
TinaK 1990 Skrevet 18. desember 2022 #4 Skrevet 18. desember 2022 Mine har hatt det siden 9 års alder og det har funka veldig
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2022 #5 Skrevet 18. desember 2022 Min datter har hatt elektrisk tannbørste siden hun var 7 år. Null problem det. Anonymkode: b5251...ef2
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2022 #6 Skrevet 18. desember 2022 Voksenutgave av tannbørsten hadde jeg kjøpt, det fikk min på 8 år Anonymkode: 9a6f1...37c
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2022 #7 Skrevet 18. desember 2022 Kjøp voksenutgave med trykksensor. Mine har hatt elektrisk så lenge jeg kan huske. Har aldri slitt med søl og sprut, men hadde uansett tatt den ekstravasken da elektrisk gir så mye bedre pussing. Anonymkode: 0f825...d04
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2022 #8 Skrevet 18. desember 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Min datter har hatt elektrisk tannbørste siden hun var 7 år. Null problem det. Anonymkode: b5251...ef2 Å herregud! Jeg leste innlegget helt feil pga særskriving. 🤪 du mente ikke «skal jeg kjøpe junior (som i «barnet mitt») tannbørste eller ikke, du mente «skal jeg kjøpe juniortannbørste (til barnet mitt) eller ikke)? da har jeg svart på første tolkning. 🤣 la meg svare på andre tolkning også: min oppfatning er at det ikke er noen nevneverdig forskjell på, bortsett fra fargen og at man får kjøpt tannbørstehoder med Disney-dekor på. Praktisk for å skille tannbørstene fra hverandre i beste fall. Så gå for en du tror ditt barn vil like, uavhengig om den er for «voksne» eller «barn». Anonymkode: b5251...ef2
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2022 #9 Skrevet 18. desember 2022 ☆☆☆ skrev (28 minutter siden): Ungane har elektriske tannbørstar som eg har gjømt grunna tannkremsprut over heile badet. Får håpe det valget ikkje har negativ verknad på oralhelsa deira. Samme her 😅 Til hi: Da de brukte elektrisk børste hadde de voksenutgave (da var de 8 og 11 år). Anonymkode: 050d3...cbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå