Gå til innhold

Vond mage, rådvill

Anbefalte innlegg

Vondt i magen på høyre side mest og litt venstre. Mest nederst i magen, men på høyre side beveger det seg opp mot høyre ribbein.

Vært slik i to uker og har vært til lege.Finner ikke noe galt på blod/urin, men noe må det være.Noen forslag?(skal til lege før jul igjen).Litt lei meg for at jeg kanskje må gå slik hele jula…kvalme kommer og går også.(ikke gravid).

Anonymkode: 7eab6...800

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436564-vond-mage-r%C3%A5dvill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være så utrolig mye rart, men siden det har vart såpass lenge vil jeg tenke det ikke er akutt. Kan være cyste, irritert blindtarm (uten betennelse), gallestein, fortsoppelse.

Kommer du deg på do? Har legen sjekket om du er slippøm (gjør det vondere når du trykker ned der det er ømmest, eller vondere når du slipper fort opp?).

Anonymkode: 329c1...4ac

Varme kan lindre, hvis du har en rispose du kan varme i mikro f eks. 

Har du råd, ta en time privat. Det er dessverre uholdbar ventetid på enkelte ting om dagen. Da får du i hvert fall svar på hvorfor. Frem til det er det kun lindring. 

Anonymkode: 56d43...fa0

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Kan være så utrolig mye rart, men siden det har vart såpass lenge vil jeg tenke det ikke er akutt. Kan være cyste, irritert blindtarm (uten betennelse), gallestein, fortsoppelse.

Kommer du deg på do? Har legen sjekket om du er slippøm (gjør det vondere når du trykker ned der det er ømmest, eller vondere når du slipper fort opp?).

Anonymkode: 329c1...4ac

Alt er normalt på do. Er vondest når det trykkes ned, men er generelt vondt hele tiden..føler ikke paracet hjelper heller. Føles full ut i magen, klarer ikke spise så mye🤷🏼‍♀️

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Varme kan lindre, hvis du har en rispose du kan varme i mikro f eks. 

Har du råd, ta en time privat. Det er dessverre uholdbar ventetid på enkelte ting om dagen. Da får du i hvert fall svar på hvorfor. Frem til det er det kun lindring. 

Anonymkode: 56d43...fa0

Takk for tips😊

Er langt til privat dessverre…jeg får høre hva legen sier..🤷🏼‍♀️

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Hva med spiserørsbrokk? Nexium kan hjelpe. Bruker du mye ibux og voltaren? 

Anonymkode: 5d089...99c

Godt forslag, men føler ikke at det er noe slik som det, ingen sure oppstøt.

Har brukt noe paracet…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...