Gå til innhold

Jeg er 41 år og har aldri vært så fornøyd med meg selv som nå

Anbefalte innlegg

Selv om rynker og grå hår kommer seilende, og jeg aldri får tilbake den stramme magen min, så synes jeg at jeg er flott 😅. Har endelig fått riktig behandling for aknen min, så huden er jevn og fin. Har funnet en hårfarge som jeg kler og en treningsform som jeg elsker. Har landet drømmejobben, og har en helt annen selvtillit profesjonelt enn tidligere. Life is good, og 40 var ikke noe å frykte!!

Anonymkode: 985c9...dcc

Fortsetter under...

Samme her, bare at jeg er 47☺️

Føler meg finere enn noen gang, forklaringen er vel røykeslutt i mars og bruk av retinol + diverse i ansiktet. 
Hvitere/penere tenner har jeg fått også😁
Drikker så og si aldri og har et relativt sunt kosthold. Så du kan bare glede deg til fortsettelsen❤️

Anonymkode: 85207...0ba

Jeg også. Er oppi førtiåra selv og er på et godt sted på alle områder. Familie, mann, barn, økonomi, jobb og eget utseende. Jeg er en normalt pen dame, noen synes jeg er pen andre synes jeg er helt vanlig. Kroppen min er frisk og sterk, litt strekkmerker og mykere i kanta men jeg bryr meg ikke. Livet er mer enn å gå rundt og være opphengt i detaljer ved eget utseende. 

Anonymkode: 7ce75...df7

Jeg håper jeg kan si det samme om ett år, ble 40 i år. Skal være ærlig å si at starten på 40-årene ble litt mer brutal enn jeg var forberedt på. Men mye har løst seg alt, så jeg krysser fingrene for at jeg skriver samme innlegg som deg i løpet av 2023 😃

Anonymkode: 6a59c...2b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...