Gå til innhold

Hva er det som feiler kroppen min? Slanking

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å slanke meg. En morgen veide jeg meg.. var 76,9 kg. Nå i kveld, 1,5 døgn etter veier jeg 78,8 kg. Er det stor forskjell på når på døgnet man veier seg? Jeg spiser ca 1200 kalorier for dagen. I dag har jeg spist ca 1600 kalorier. Ble chips og litt sjokolade (er syk, bare det jeg fikk i meg i tillegg til 3 knekkebrød) (jeg har avføring veldig sjelden)

Anonymkode: a1e2a...cf1

Fortsetter under...

Jeg kan helt fint veie 2-3 kg mer på kveld enn på dagtid.

Ved sykdom har kroppen også en tendens til å holde litt på vannet, du har i tillegg spist chips (en del salt, binder væske).

Anbefaler deg å veie deg toppen en gang i uken, og da til ca samme tid, ellers vil du bare bli fortvilet og frustrert.

Anonymkode: 3fd64...56d

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ved sykdom har kroppen også en tendens til å holde litt på vannet, du har i tillegg spist chips (en del salt, binder væske).

Anbefaler deg å veie deg toppen en gang i uken, og da til ca samme tid, ellers vil du bare bli fortvilet og frustrert.

Eller droppe veiing og heller bruke målebånd. 

Anonymkode: 65db3...79f

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Ja, jeg burde nok veie meg sjeldnere. Men ikke lett, er så nysgjerrig 🙈

Hvordan er det mulig å veie så mye mer på kvelden?  🤔

Annonse

Vei deg hver morgen til samme tid. Feks etter du har vært på do på morgenen før du spiser eller drikker. Også logger du vekta.

Veier du deg sjelden er det helt bingo hvilken tilfeldighet du traff på, mye/lite væske, mye avføring i magen, syklus osv 

Anonymkode: ef76e...ae4

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vei deg hver morgen til samme tid. Feks etter du har vært på do på morgenen før du spiser eller drikker. Også logger du vekta.

Veier du deg sjelden er det helt bingo hvilken tilfeldighet du traff på, mye/lite væske, mye avføring i magen, syklus osv 

Anonymkode: ef76e...ae4

Okei. Skal prøve på det🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...