Gå til innhold

Dere med flere barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei. Har fire barn, eller ungdommer/unge voksne nå. Det er to av dem jeg har lettere for å snakke med og som søker mer kontakt med meg og jeg derfor er tettere med sånn sett, men jeg er faktisk like glad i alle sammen og har ikke en som skiller seg ut som favoritt. 

Anonymkode: 90c86...734

Nei, det vil jeg ikke si.

Har fire barn og de er veldig forskjellig, så man har jo et forskjellig forhold til dem, men er like glad i dem for det.

Noen snakker man lettere med, noen har man ganske lik personlighet som, noen er mer i opposisjon, noen er mer fysiske (jeg har to klemmere og to som er litt mindre fysiske, selv om jeg kan få en klem av dem også).

Det er rett og slett forskjellige mennesker, men som mamma er jeg like glad i de alle.

Akkurat nå er det jo forskjell på hvor tett forhold jeg har til 22 åringen som hat flyttet hjemmefra og snakker med et par ganger i uka, og 13 åringen som er en veldig fysisk person som både koser og klemmer og sier hun er glad i meg flere ganger hver dag. Men det betyr ikke at jeg er minst glad i eldste...

Anonymkode: ca7b5...354

Annonse

Nja… kanskje. Men de et alle favoritter på hver sin måte. De er fine til hvert sitt «bruk»..

Eldste er 22, vi sitter og skravler og drikker kaffe og har noen felles interesser vi gjør sammen

Mellomste er 14, og elsker å gå turer, som jeg, så vi går turer sammen og skravler

Minste er 12, og han er en regelrytter og autist. Han og jeg lager mat sammen og ser fotballkamper sammen.

Jeg har nok favoritter

Anonymkode: dae26...e17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...