Gå til innhold

En uke på forumet har gitt meg en rynke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Rene hønsegjengen her. Er dere stresset i juletidene eller er dette normalen? 

Anonymkode: 8eb8f...795

Don't go there, just saying.

Jeg kritiserte selv, men det var ikke sånn at det hverken hjalp eller at noen ble "bedre". 

Tvert i mot. 

NotNaomi skrev (1 minutt siden):

Don't go there, just saying.

Jeg kritiserte selv, men det var ikke sånn at det hverken hjalp eller at noen ble "bedre". 

Tvert i mot. 

Jeg tror jeg må være din ukjente tvilling… jeg er bare på besøk dog. I uviss tid. 

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nei hahahaha det blir jeg aldri 

Selvfølgelig! Hva skiller deg fra resten, da? Det er jo ikke akkurat som det er en stor homogen samling eller organisme her inne, det er ulike individer. Rike, fattige, unge, middelaldrende, folk uten utdanning, folk med doktorgrad, folk som stemmer AP, folk som stemmer FRP osv. Å tro at akkurat du er unik som står på utsiden og ser på resten som en enhet du ikke er en del av er litt... tja, naivt? Søtt? Merkelig?

Anonymkode: 54fe8...0dd

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig! Hva skiller deg fra resten, da? Det er jo ikke akkurat som det er en stor homogen samling eller organisme her inne, det er ulike individer. Rike, fattige, unge, middelaldrende, folk uten utdanning, folk med doktorgrad, folk som stemmer AP, folk som stemmer FRP osv. Å tro at akkurat du er unik som står på utsiden og ser på resten som en enhet du ikke er en del av er litt... tja, naivt? Søtt? Merkelig?

Søtt vil jeg si, jeg kan ikke identifisere meg med denne galskapen her inne. Det er kjekt med en diskusjon men det er ho rene hønse-avdelingen her med sterke meninger om det meste. 

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Jeg tror nok det er mer av det ene og andre enn av det tredje. Det er jo gjennomsnittet som gjør seg mest bemerket. Den ene rike eller den ene med doktorgrad fks blir selvfølgelig ikke så synlige som den gjennomsnittlige massen her inne. 

Det er veldig mange av de samme meningene på ulike ting. Det blir jo til og med brukt som hersketeknikk her : nå mener flertallet dette da, så hva sier det om deg at du mener noe annet? 

Den har jeg fått 1001 gang 🙂 det er lett å se de få som skiller seg ut i meninger og uttrykk. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Rene hønsegjengen her. Er dere stresset i juletidene eller er dette normalen? 

Dette er normalen. Du burde forte deg ut igjen. Fort. Fort. Husjt med seg. 

Anonymkode: 59b15...d22

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Så trist for en tenåring å ikke ha noen å henge med en lørdagskveld. Har du ingen å se film med, eller noe?

Anonymkode: 1d35a...509

Ja huff det er skikkelig trist at du vet om meg selv enn jeg selv vet. At jeg er tenåring og har diagnoser. Huffa meg 🙂

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja huff det er skikkelig trist at du vet om meg selv enn jeg selv vet. At jeg er tenåring og har diagnoser. Huffa meg 🙂

Du sier at du er elev ved vgs. Da antar jeg at du er tenåring. Jeg har aldri antydet at du har noen diagnose. 

Men at det er litt trist at dette er måten du valgte å bruke lørdagskvelden din på, det står jeg for. 

Annonse

Du sier at du er elev ved vgs. Da antar jeg at du er tenåring. Jeg har aldri antydet at du har noen diagnose. 

Men at det er litt trist at dette er måten du valgte å bruke lørdagskvelden din på, det står jeg for. 

Har aldri sagt jeg går på vgs. Jeg skrev jeg var elev / student, gøy å lage egne historier ikke sant? Er det ikke trist for deg også, har du ikke en mann og være med? Ville vært flau hvis jeg hadde en mann som hang på forum og slengte dritt til andre folk. :) godt vi er forskjellig. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Har aldri sagt jeg går på vgs. Jeg skrev jeg var elev / student, gøy å lage egne historier ikke sant? Er det ikke trist for deg også, har du ikke en mann og være med? Ville vært flau hvis jeg hadde en mann som hang på forum og slengte dritt til andre folk. :) godt vi er forskjellig. 

Beklager, jeg sjekket og du skrev at du ER elev/student (litt rart at du ikke vet helt hva du er?). Uansett så er du ung og barnløs og henger her. De andre ungdommene jeg kjenner var på julebord/fest i går, mens du krangler med ‘gamle folk’ (igjen dine ord), klager på svigerinne og maser på mamma og/eller pappa for å få penger. 

Litt trist, egentlig  

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Beklager, jeg sjekket og du skrev at du ER elev/student (litt rart at du ikke vet helt hva du er?). Uansett så er du ung og barnløs og henger her. De andre ungdommene jeg kjenner var på julebord/fest i går, mens du krangler med ‘gamle folk’ (igjen dine ord), klager på svigerinne og maser på mamma og/eller pappa for å få penger. 

Litt trist, egentlig  

Ja huff det som er trist er at det kan være mange grunner til at jeg henger her. Tenk om jeg ligger på sykehus, har ME og ikke kapasitet til og være sosial, ikke ønsker det, ikke kan det. Husk hvorfor man er på forumet er ikke opplysningspliktig? Ja jeg synes min svigerinne er et monster om du liker det eller ei! Ellers takk for omtanken. 

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

For du slenger jo ikke dritt.......

Anonymkode: 40bd8...be4

Ja huff det som er trist er at det kan være mange grunner til at jeg henger her. Tenk om jeg ligger på sykehus, har ME og ikke kapasitet til og være sosial, ikke ønsker det, ikke kan det. Husk hvorfor man er på forumet er ikke opplysningspliktig? Ja jeg synes min svigerinne er et monster om du liker det eller ei! Ellers takk for omtanken. 

Ja, og det er jo sørgelig? 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Psyken din 

Jotakk, den er helt utmerket. Jeg står på egne ben, slipper å mase på foreldrene mine om penger, spiser den maten jeg blir servert, er godt likt av alle mine familiemedlemmer og koser meg med juleforberedelsene. 

Jeg innehar også det meste av det som kalles allmennkunnskap. Så alt i alt er jeg supervellykket. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jotakk, den er helt utmerket. Jeg står på egne ben, slipper å mase på foreldrene mine om penger, spiser den maten jeg blir servert, er godt likt av alle mine familiemedlemmer og koser meg med juleforberedelsene. 

Jeg innehar også det meste av det som kalles allmennkunnskap. Så alt i alt er jeg supervellykket. 

Så glad for deg. Du måtte gå i forsvar da… om du hadde vært trygg på deg selv hadde du ikke sett behovet for det. Rent psykologisk. Jeg vet jeg er elsket såpass høyt at dine ord ikke når meg inn i sjelen :) 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Så glad for deg. Du måtte gå i forsvar da… om du hadde vært trygg på deg selv hadde du ikke sett behovet for det. Rent psykologisk. Jeg vet jeg er elsket såpass høyt at dine ord ikke når meg inn i sjelen :) 

Så bra! Jeg håper du får en fin førjulstid. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...