Anonym bruker Skrevet 17. desember 2022 #1 Skrevet 17. desember 2022 Jeg har ei venninne med ganske dårlig råd. Hun har det meste hun trenger av ting og tang, men akkurat nå sliter hun mest med å få mat på bordet. Bli det veldig feil å gi henne et gavekort på Kiwi som julegave? Anonymkode: dde6e...12c
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2022 #2 Skrevet 17. desember 2022 Da ville jeg eventuelt gitt det sammen med litt mat i en kurv eller noe sånt. F.eks. kjøpe litt frukt, nøtter, sjokolade el. (gjerne slikt hun ikke vil ta seg råd til selv), og ha i kurven, og så gavekortet oppi der. Anonymkode: d1c64...944
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2022 #3 Skrevet 17. desember 2022 Jeg hadde veldig dårlig råd i veldig mange år. Jeg ville blitt superglad for et gavekort på Kiwi ja. Evt forbruksvarer som hygieneartikler. Det var ihvertfall sånne ting jeg gledet meg over. Anonymkode: f4991...19f
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2022 #4 Skrevet 17. desember 2022 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Da ville jeg eventuelt gitt det sammen med litt mat i en kurv eller noe sånt. F.eks. kjøpe litt frukt, nøtter, sjokolade el. (gjerne slikt hun ikke vil ta seg råd til selv), og ha i kurven, og så gavekortet oppi der. Anonymkode: d1c64...944 Enig i dette, en veldig fin gave. Anonymkode: 7755c...1dd
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2022 #5 Skrevet 17. desember 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Da ville jeg eventuelt gitt det sammen med litt mat i en kurv eller noe sånt. F.eks. kjøpe litt frukt, nøtter, sjokolade el. (gjerne slikt hun ikke vil ta seg råd til selv), og ha i kurven, og så gavekortet oppi der. Anonymkode: d1c64...944 Veldig god idé HI Anonymkode: dde6e...12c
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2022 #6 Skrevet 17. desember 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Da ville jeg eventuelt gitt det sammen med litt mat i en kurv eller noe sånt. F.eks. kjøpe litt frukt, nøtter, sjokolade el. (gjerne slikt hun ikke vil ta seg råd til selv), og ha i kurven, og så gavekortet oppi der. Anonymkode: d1c64...944 Helt enig!! De jeg gir gavekort til, fyller jeg alltid en sånn gavepose med ting. Sjokoladeplater, strikket kluter/sokker, noen brusbokser/ølbokser el.l. Det blir så stusselig med bare en konvolutt med litt plastikk oppi! 😅 Må alltid ha noe gavefyll, for å gjøre gaven «verdig» å gi bort! Men et gavekort på Kiwi, ev. senteret, hadde vært supert for min del, da jeg hadde dårlig råd for noen år tilbake! Anonymkode: 30ee8...393
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2022 #7 Skrevet 18. desember 2022 On 12/17/2022 at 4:29 PM, Anonym bruker said: Jeg har ei venninne med ganske dårlig råd. Hun har det meste hun trenger av ting og tang, men akkurat nå sliter hun mest med å få mat på bordet. Bli det veldig feil å gi henne et gavekort på Kiwi som julegave? Anonymkode: dde6e...12c gavekort på kiwi synes jeg hadde vert supert og ikke feil Anonymkode: af967...a16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå