Gå til innhold

Julegave til ei med dårlig råd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne med ganske dårlig råd.

Hun har det meste hun trenger av ting og tang, men akkurat nå sliter hun mest med å få mat på bordet.

Bli det veldig feil å gi henne et gavekort på Kiwi som julegave?

Anonymkode: dde6e...12c

Fortsetter under...

Skrevet

Da ville jeg eventuelt gitt det sammen med litt mat i en kurv eller noe sånt. F.eks. kjøpe litt frukt, nøtter, sjokolade el. (gjerne slikt hun ikke vil ta seg råd til selv), og ha i kurven, og så gavekortet oppi der. 

Anonymkode: d1c64...944

Skrevet

Jeg hadde veldig dårlig råd i veldig mange år. Jeg ville blitt superglad for et gavekort på Kiwi ja. Evt forbruksvarer som hygieneartikler. 

Det var ihvertfall sånne ting jeg gledet meg over. 

Anonymkode: f4991...19f

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Da ville jeg eventuelt gitt det sammen med litt mat i en kurv eller noe sånt. F.eks. kjøpe litt frukt, nøtter, sjokolade el. (gjerne slikt hun ikke vil ta seg råd til selv), og ha i kurven, og så gavekortet oppi der. 

Enig i dette, en veldig fin gave.

Anonymkode: 7755c...1dd

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Veldig god idé  :)

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Helt enig!! De jeg gir gavekort til, fyller jeg alltid en sånn gavepose med ting. Sjokoladeplater, strikket kluter/sokker, noen brusbokser/ølbokser el.l. Det blir så stusselig med bare en konvolutt med litt plastikk oppi! 😅 Må alltid ha noe gavefyll, for å gjøre gaven «verdig» å gi bort!

Men et gavekort på Kiwi, ev. senteret, hadde vært supert for min del, da jeg hadde dårlig råd for noen år tilbake! 

Anonymkode: 30ee8...393

Annonse

Skrevet
On 12/17/2022 at 4:29 PM, Anonym bruker said:

Jeg har ei venninne med ganske dårlig råd.

Hun har det meste hun trenger av ting og tang, men akkurat nå sliter hun mest med å få mat på bordet.

Bli det veldig feil å gi henne et gavekort på Kiwi som julegave?

gavekort på kiwi synes jeg hadde vert supert og ikke feil :)

Anonymkode: af967...a16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...