Gå til innhold

Pakke fra posten

Anbefalte innlegg

Har bestilt sko til min mann i julegave. Fikk mld fra posten i dag at den kan hentes, ved ett postkontor 40 km unna her. Vet ikke om jeg gjorde feil da jeg bestilte eller at posten gjorde feil. Hva kan jeg gjøre for å få den sendt til ett postkontor i nærheten? 

Anonymkode: 29dca...5c7

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436523-pakke-fra-posten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Har bestilt sko til min mann i julegave. Fikk mld fra posten i dag at den kan hentes, ved ett postkontor 40 km unna her. Vet ikke om jeg gjorde feil da jeg bestilte eller at posten gjorde feil. Hva kan jeg gjøre for å få den sendt til ett postkontor i nærheten? 

Gå inn på ordren din å se

Anonymkode: b0fc2...f3d

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Siden posten er treige greier, og det er er kun  1 uke til julaften, så hadde jeg heller kjørt de 4 milene for å hente de.

Anonymkode: c082f...d6f

Så treg er ikke posten, håper jeg 

Annonse

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Det har jeg opplevd ved noen anledninger. Det løser seg enkelt ved at du tar kontakt med kundeservice. 

Anonymkode: ba06b...e76

Må vente til Mandag da. Er vel ingen hjelp å få på post i butikken der pakken er levert ?

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Må vente til Mandag da. Er vel ingen hjelp å få på post i butikken der pakken er levert ?

Aner ikke, jeg er ikke ansatt i Posten. Du kan jo ringe dem. 

Anonymkode: ba06b...e76

3 hours ago, Anonym bruker said:

Så treg er ikke posten, håper jeg 

Jo. En pakke jeg sendte fra østlandet til vestlandet endte opp på et postkontor i nabobygda ved en feiltakelse. Posten sendte den tilbake til Lørenskog før de kunne sende den til riktig plass. Det var snakk om 20 minutter fra riktig sted liksom... 

Anonymkode: baa2d...523

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jo. En pakke jeg sendte fra østlandet til vestlandet endte opp på et postkontor i nabobygda ved en feiltakelse. Posten sendte den tilbake til Lørenskog før de kunne sende den til riktig plass. Det var snakk om 20 minutter fra riktig sted liksom... 

Dette jeg nevnte i en annen tråd i går eller dagen før også.

Jeg hadde reist/kjørt og hentet pakken, HI, for du risikerer at den ikke kommer til jul. Posten vil sende den tilbake til sentral sortering på Østlandet før den igjen sendes til... forhåpendligvis riktig postkontor.

Anonymkode: 094f4...e05

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg trodde også pakken måtte tilbake til Lørenskog en gang jeg opplevde at den ble levert feil sted, men det kan den neppe ha vært. Tok under et døgn før den kom til riktig butikk. Jeg ga beskjed i den butikken jeg egentlig skulle hentet den, så ordna de det. 

Anonymkode: 3b02f...703

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...