Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe til dame på 47?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Denne er deilig, og lukter veldig godt

https://studio5hudpleie.no/produkt/babor-spa-shaping-body-lotion/

Om hun drikker te

https://www.boots.no/pukka-festive-collection-30stk-844773

En eller annen gaveeske, som denne

https://www.boots.no/michel-design-works-gavesett-med-handsape-og-handkrem-999536

Interiørbutikker, Kid o.l. har mye mat man kan gi i gave, type krydder, oljer osv. Alltid greit å få spiselige ting.

Ullvotter, sokker e.l.

Spekepølse

Anonymkode: 489f2...27c

Nei ikke kjøp kremer eller sånne gaveesker, det er upersonlig og vi (gamliser på nærmere 50) har nok av sånt. Enten noe spiselig som du vet hun liker, en bok (om du vet at hun leser) eller ulltrøye. Dette er ting jeg ville blitt glad for.

Anonymkode: ecd5a...66f

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei ikke kjøp kremer eller sånne gaveesker, det er upersonlig og vi (gamliser på nærmere 50) har nok av sånt. Enten noe spiselig som du vet hun liker, en bok (om du vet at hun leser) eller ulltrøye. Dette er ting jeg ville blitt glad for.

Anonymkode: ecd5a...66f

Og jeg ville blitt glad for hudpleie og sminke. 

Anonymkode: c63f3...2c4

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Damer på 47 liker kryssord, revy og moccabønner

Anonymkode: 63c72...375

Definitivt ikke.

Jeg er 47 og sier vin, sjokolade, håndkrem fra Rituals og invitasjon til jentetur på hytta

Anonymkode: 51560...894

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Definitivt ikke.

Jeg er 47 og sier vin, sjokolade, håndkrem fra Rituals og invitasjon til jentetur på hytta

Og jeg er 46 og hater alt det, kanskje jeg liker det når jeg er 47....

Ville heller hatt noen gode votter, hals/tubeskjerf, reflekssele, ullsokker, lykt til å ha på trappa, krydder.

Vær så snill, ingen servietter, julepynt eller ferdige gaveesker med kremer etc.

Anonymkode: c2e3d...a42

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Og jeg er 46 og hater alt det, kanskje jeg liker det når jeg er 47....

Ville heller hatt noen gode votter, hals/tubeskjerf, reflekssele, ullsokker, lykt til å ha på trappa, krydder.

Vær så snill, ingen servietter, julepynt eller ferdige gaveesker med kremer etc.

Anonymkode: c2e3d...a42

Hva jeg liker betyr ikke at andre på 47 liker det samme.

Det jeg sa "Definitivt ikke" til vat hun som påstod at de på 47 vil like ting som "Damer på 47 liker kryssord, revy og moccabønner" som om vi ville ha vært pensjonister.

Så kom jeg med eksempler på hva jeg liker.
Er forresten heller ikke så glad i gaveesker med kremer, men sannheten er at huden min har blitt tørrere med årene, spesielt på hendene og den håndkremen fra Rituals er en av de få som virkelig hjelper

Kjenner du ikke denne damen og vet hva hun liker? Jeg er midt i 40-årene og liker ikke sjokolade eller vin. Ikke er jeg så begeistret for håndkrem ol. heller. Derimot elsker jeg å gå på tur - god turmat, ull eller gode votter er eksempler på noe jeg hadde satt pris på.

Anonymkode: 673ad...4f2

Jeg er enig med de lenger nede i tråden her, finn noe hun faktisk vil sette pris på. Vi er ulike, og hos meg ville verken håndkremer, duftlys eller dyre oljer bli brukt i det hele tatt. Vin, sjokolade og god lakris derimot, eller en god bok! Andre igjen liker ikke å lese eller drikker ikke vin. Du kjenner henne best, ta det derifra. 

Anonymkode: cb371...dde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...