Gå til innhold

Ekstremt dyrt det der HÉST merket til Märtha Louise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke er de fine heller 😉

Men smak og behag.... Verden hadde blitt veldig kjedelig om alle likte der samme.

Må likevel innrømme at jeg i mitt stille sinn tenker at de som går med disse genserne bare gjør det for å "flashe" at de har råd, for de er da hverken fine eller flatterende. 

Anonymkode: b06f9...805

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ikke er de fine heller 😉

Men smak og behag.... Verden hadde blitt veldig kjedelig om alle likte der samme.

Må likevel innrømme at jeg i mitt stille sinn tenker at de som går med disse genserne bare gjør det for å "flashe" at de har råd, for de er da hverken fine eller flatterende. 

Søsteren min har en sånn genser. Kostet vel nærmere 3000,-. Ikke mange ganger hun brukte den før den hadde mistet helt fasong og ermene nuppete. 

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg må le hver gang av Hést. 

Miss Bouquet 😆😆

Anonymkode: 3cd5a...b5f

Jeg har lurt litt på det det. Jeg antar at det uttales heeest. Hva betyr/er egentlig hést? Er det bare et valgt navn på et merke, eller «er» det noe?

Anonymkode: 97bae...35a

Annonse

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Ikke er de fine heller 😉

Har jeg tenkt og... Eller, det er sikkert noen som liker looken, men man kan jo få gensere i mye bedre materiale om man er villig til å bruke 2500 kr på en, så for mange ligger vel appellen i at det er nettopp Heeest. 

Anonymkode: eb7e0...2cf

Gjest NotNaomi

Jeg syns ikke at de er stygge, jeg syns noen kan være fine.

Nå syns jeg også at det er en ganske glup idé å kalle merket Hest og bruke stor H på klærne i og med at et av de virkelig dyre merkene som Hermes også har varer med H, som fks pledd til 40 000 😄 da snakker vi dyrt. Så er det at hvis du vil gi folk følelsen av at de kjøper noe eklusivt så må jo prisen være "høy". Folk tror alltid det at de har noe eksklusivt når prisen er høy. Det er et salgstriks og det virker alltid. Folk betaler for merket og også for å vise at de har "god smak" eller god råd. 

Martha driver buisness 🙂

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Ikke er de fine heller 😉

Jeg bor på et sted som ikke er veldig stort. Uten unntak er alle jeg har sett som har kjøpt disse produktene akkurat den typen du beskriver. Vi hadde 12 minusgrader her om dagen, og ei klaget på at det var så kald. Da kom det tørt fra hennes venninne "hvis du hadde kledd på deg vinterjakke istedenfor å bare gå i genseren du vil vise frem, så hadde du sluppet å fryse". Jeg måtte holde meg fra å glise da jeg overhørte dette ;)

Anonymkode: 4f945...773

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...