Gå til innhold

Vaske/ryddehjelp pris?

Anbefalte innlegg

Vi har ett hus på 130 kvm og trenger hjelp til vasking og rydding. Hva tenker dere er grei pris å ta? Time pris eller fast pris? Jeg har hjelp fra kommunen nå.. 2 timer i uka. Da vasker de kun gulv, toalett og bretter vasker klær. Da betaler vi 2150 kr i mnd. Dyrt for så lite hjelp. Trenger hjelp da til vask/bretting av klær, støvsuging og vask av gulv, bad osv. tørk av støv og vask av vindu når det trengs. Kanskje litt hjelp med rydding hvis det behøves

Anonymkode: 23043...9fc

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436472-vaskeryddehjelp-pris/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er forskjell på om du bruker en privat person eller et firma.

Firma er dyrere, men kanskje sikrere også. Der holder gjerne de utstyr og vaskemidler. Det er ordnede forhold med sykepenger, feriepenger osv.

Jeg bruker ei som driver privat. Hun har et enkeltmannsforetak og tar et oppdrag om dagen bare. Hun tar 200 kr timen og jeg holder alt av utstyr.

Anonymkode: 533dc...7fb

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Er vel vanlig å rydde selv, så kommer vaskehjelp 

Anonymkode: 1c09f...009

Hvis du leser hoved innlegget en gang til så leser du at jeg får hjelp nå ifra kommunen, men pga de gjør så lite og betaler mye for det så ønsker jeg å få til noe annet. Hvis man får hjelp/bistand fra kommunen så betyr det at man er syk og trenger hjelp. Og da kommer rydding også inn der. Handler ikke om latskap

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er forskjell på om du bruker en privat person eller et firma.

Firma er dyrere, men kanskje sikrere også. Der holder gjerne de utstyr og vaskemidler. Det er ordnede forhold med sykepenger, feriepenger osv.

Jeg bruker ei som driver privat. Hun har et enkeltmannsforetak og tar et oppdrag om dagen bare. Hun tar 200 kr timen og jeg holder alt av utstyr.

Anonymkode: 533dc...7fb

Oki takk🤗 firma har jeg desverre ikke råd til så må bli privat. Hadde ei før jeg fikk hjelp fra kommunen og hun hadde fast pris på 500 kr hver gang hun var her. Hun hadde eget firma/foretak. Jeg hadde all utsyr. 
skulle tru at man skulle få mer hjelp fra kommunen men nei. De tørker ikke støv, vasker vindu eller vasker dusj.. bare vanlige overflater. Og kan ikke akkuratt si at enkelte av de er så nøye. Går veldig fort og dårlig arbeid. Men slik er det vell bare 🙄 håper å få noen andre for dette fungere ikke mer for meg. 

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Oki takk🤗 firma har jeg desverre ikke råd til så må bli privat. Hadde ei før jeg fikk hjelp fra kommunen og hun hadde fast pris på 500 kr hver gang hun var her. Hun hadde eget firma/foretak. Jeg hadde all utsyr. 
skulle tru at man skulle få mer hjelp fra kommunen men nei. De tørker ikke støv, vasker vindu eller vasker dusj.. bare vanlige overflater. Og kan ikke akkuratt si at enkelte av de er så nøye. Går veldig fort og dårlig arbeid. Men slik er det vell bare 🙄 håper å få noen andre for dette fungere ikke mer for meg. 

Du får vaske selv da siden ingen andre klarer å gjøre det godt nok.

Anonymkode: 548c4...e47

Tror det er veldig variabelt. vet om en som betaler 800 kroner for 2 stk, hus på 450 kvm. Skal sies at det er lite rot, men de er grundige på vaska! 
Har en kollega som betaler 180 kroner timen og da går hun med søppel, bretter klær, vasker osv. 
Så du får kanskje bare høre litt rundt?

Anonymkode: 59d54...bce

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...