Gå til innhold

Dere som har flaxkalender

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sommer er best skrev (1 time siden):

Ikke en dritt.

Ikke ifjor og året før der heller.

Har både den til 50.- og den til 100.-

Kjøper også en til 50.- hver søndag i advent i norsk tipping appen og skraper alle lukene når jeg kjøper dem.

Ikke noe der heller.

Kjedelig. Fortsatt sjanser 😊

Anonymkode: 988a8...a6e

Hva gjør dere som har flaxkalender til barna om et av barna vinner et stort beløp? Da er jo de pengene barnet sitt, eller må de gi bort premien sin? Si en av tre søsken vinner en million? Da har de fått det i gave av dere foreldre, har dere en million til hver av de andre barna? Det er en grunn til 18-årsgrense på loddene. 

Anonymkode: c70aa...b35

1 hour ago, Anonym bruker said:

Har dere vunnet noe?

Her vant sønnen min 1000 kr den 3 🥳 Glad på hans vegne. 

vant 50 000 idag, trodde ikke mine egen øyne, første gang jeg har vinne noesinne

Anonymkode: 122eb...122

Annonse

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Når du kan vinne en million så er 500 kr bare jA

Anonymkode: 6806f...298

I utgangspunktet tenker jeg at man ikke vinner. Så ikke helt enig med deg der. Hadde blitt glad for 500 kr. 

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Hva gjør dere som har flaxkalender til barna om et av barna vinner et stort beløp? Da er jo de pengene barnet sitt, eller må de gi bort premien sin? Si en av tre søsken vinner en million? Da har de fått det i gave av dere foreldre, har dere en million til hver av de andre barna? Det er en grunn til 18-årsgrense på loddene. 

Nå har vi aldri kommet i et sånn dilema og tviler på vi gjør, men man kan da ikke tenk som om at jeg ga et barn 1 million om de vant. Jeg ga loddet og hadde jo ikke gitt resterende til de andre. De og fikk lodd. Om det hadde skjedd håper jeg de hadde delt. 

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Her får alle x-antall flaxlodd til jul av bestefar. Vi foreldre har vært veldig klare ovenfor barna at om de vinner mer enn 1000,- deles det likt. 

Anonymkode: 78428...7b6

det synes jeg er en uting, her får barna beholde det de vinner selv ( hvis de vinner )

Anonymkode: 122eb...122

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Her er det en regel om at all gevinst over en viss sum skal deles likt. Det er de alle enige om også (13-20 år). Min mann har samme med sine søstre fra svigers, altså de må dele hvis en av dem vinner 1 million på flaxkalenderen svigers gir til hver av dem.

Anonymkode: 1d9b4...1c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...