Gå til innhold

Finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått forespørsel om å selge noe med fins ferdig. Ville dere gjort det? Ikke gjort det før. Liker den andre måten der det avtales og får penger først. 

Anonymkode: 7bf20...a78

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Nei 

Anonymkode: 52995...2c0

Glad om du skrev litt mer 😊 Evt hvorfor? 

Skrevet

Jeg liker ikke fiks ferdig fordi det tar ekstremt lang tid før du får pengene dine. Først skal varen sendes, så å mottaker godkjenne og så tar det 2-5 dager før du har pengene på konto. Altså kan det fort gå over en uke. Skal du kjøpe noe av meg vil jeg ha penger på vipps før jeg sender. Det samme når jeg kjøper noe, jeg betaler på forskudd.

Anonymkode: 247c4...9f1

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg liker ikke fiks ferdig fordi det tar ekstremt lang tid før du får pengene dine. Først skal varen sendes, så å mottaker godkjenne og så tar det 2-5 dager før du har pengene på konto. Altså kan det fort gå over en uke. Skal du kjøpe noe av meg vil jeg ha penger på vipps før jeg sender. Det samme når jeg kjøper noe, jeg betaler på forskudd.

Anonymkode: 247c4...9f1

Det er det jeg og har gjort til nå og liker dette. Kanskje jeg bate skal holde meg til det. Eller kan jeg miste kjøpere da tror dere? 

Skrevet

Jeg har sendt via fiks ferdig flere ganger og er super fornøyd. De må betale inn penger når du godtar tilbudet, så får jeg en sendingskode, pakker varer og sender de. 

Jeg tar bilder under innpakking slik at man i ettertid ikke kan si at det ikke var bra pakket. 

Anonymkode: 78b3e...411

Skrevet

Men ikke godta om folk kontakter deg utenom finn. Hadde ei som prøvde seg via WhatsApp, men det gikk ikke. 

Anonymkode: 78b3e...411

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...