Gå til innhold

Deltidsjobb hjemmefra?

Anbefalte innlegg

Jeg har behov for en deltidsjobb hjemmefra. Opptil 40%. 

Hva er mulig? Kom med tips til ting du vet man kan gjøre hjemmefra, dvs ikke ha en stilling der det er lov med hjemmekontor. Men en jobb hjemmefra.

Ikke tull som selge truser, onlyfans eller lignende. 

Anonymkode: 03c93...545

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144436431-deltidsjobb-hjemmefra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg har behov for en deltidsjobb hjemmefra. Opptil 40%. 

Hva er mulig? Kom med tips til ting du vet man kan gjøre hjemmefra, dvs ikke ha en stilling der det er lov med hjemmekontor. Men en jobb hjemmefra.

Ikke tull som selge truser, onlyfans eller lignende. 

Anonymkode: 03c93...545

Hva kan du da? Har du noen formell utdannelse? Oversettere kan jobbe hjemmefra. Min mor som er ingeniør startet eget firma (enkeltmannsforetak) etter hun pensjonerte seg og jobber som rådgivende ingeniør hjemmefra. 

Anonymkode: dc43d...392

Søsteren min jobber hjemmefra, men hun har høy kompetanse innen strikking og hekling da. Gitt ut flere oppskriftsbøker, selger enkeltoppskrifter og tar på seg div oppdrag.

Datteren til en venninne tjener også ganske greit hjemmefra, men hun er en av disse som tjener penger på grønne planter. Har investert i noe drivhuslignende som hun har inne hjemme, dyrker frem og planter om. Selger planter i alle størrelser og i mange prisklasser. Noen ganske høyt priset, flere tusen kroner for en plante liksom. Hun har det som bi-inntekt.

Anonymkode: 320af...293

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...