Gå til innhold

Hadde dere blitt glad for å få dette i gave?

Anbefalte innlegg

Jeg har en venninne som blir 50 år og har vært med på en fellesgave sammen med andre. Jeg har lyst å gi noe i tillegg og tenker derfor på om jeg skal gi en lunsj med bobler for 2 på restaurant; altså for henne og meg. 
Hadde du blitt glad for en slik gave? 

Anonymkode: c76e6...daa

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde blitt veldig glad. 

men jeg hadde foretrukket om du hadde ringt og invitert meg - ikke gitt det som en tilleggsgave til en fellesgave. 

Anonymkode: 170c0...ae2

Fellesgaven og tilleggsgaven blir gitt på to ulike dager; fellesgaven blir gitt på selve feiringen og tilleggsgaven den dagen hun har bursdag. 

HI

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Fellesgaven og tilleggsgaven blir gitt på to ulike dager; fellesgaven blir gitt på selve feiringen og tilleggsgaven den dagen hun har bursdag. 

HI

Glemte å skrive at jeg tenker å gi gavekort på lunsjen slik at vi kan bruke det en lørdag på nyåret:-)

HI

Annonse

Gjest NotNaomi

Jeg vet ærlig talt ikke. Gaven er fin, det er ikke det, men jeg vet ikke hvorfor én skal gi to gaver? Det tror jeg hadde føltes litt too much. Det blir kanskje også feil for de du spleiset sammen med, som at den gaven ikke var nok/bra nok?

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Rart å gi lunsj for to og bestemme at man selv er den ene? 

Anonymkode: efbe1...8ba

Det er da ikke det minste rart! Man gir en hyggelig opplevelse sammen med noen man er glad i. Jeg synes derimot det hadde vært veldig rart om venninnen min ga meg middag/lunsj whatever i gave uten å skulle være med selv.

Anonymkode: d06f8...c2f

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Rart å gi lunsj for to og bestemme at man selv er den ene? 

Anonymkode: efbe1...8ba

Du gir jo ikke "lunsj for to", du inviterer en venn på lunsj og tar regninga...

Jeg hadde blitt glad for det, men jeg regner med venninnen din drikker alkohol da, siden du inviterer på bobler, det gjør nemlig ikke jeg ;)

Anonymkode: 41d0f...5e3

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

jeg regner med venninnen din drikker alkohol da, siden du inviterer på bobler, det gjør nemlig ikke jeg ;)

Anonymkode: 41d0f...5e3

Jeg tror nok vi trygt kan anta at hi vet om en god venninne drikker alkohol eller ikke. Og skulle hun ha blitt avholds over natta, så er det jo ikke verre enn at de bestiller alkoholfrie bobler…

Anonymkode: c0005...afe

Egentlig ikke. Jeg synes det er mer styr enn hygge å spise ute, særlig lunsj. Da går jo halve dagen. Hadde jeg fått lunsj for to hadde jeg nok i utgangspunktet prøvd å bytte gaven i noe annet eller gitt den bort til noen som liker sånt.

Anonymkode: 23c11...c9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...