Gå til innhold

Er dette for barnslig til voksne folk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde syns det var kjempeartig jeg, da! personlig, hjemmelaget julekort med litt humor er helt supert.

Anonymkode: 38b3b...822

Takk! 

Det ble morsomt for meg her også når jeg driver og finner vesener som passer til de ulike folka. Noen er lette, andre mer krevende å finne noen "alias"  Kan ikke male den ene i svart med horn, hale og høygaffel heller. Det ville passet ( intern humor) Det er tross alt jul og høytid 🙂 men gøy ble det.

De kjenner deg vel og tar deg for den du er, så mal i vei, du. 

Litt rart at du er så usikker på deg selv at du lar fremmede mennesker avgjøre dette. Er ikke du leder for mange og vant til å stå i avgjørelsene dine?

Anonymkode: af410...aec

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

De kjenner deg vel og tar deg for den du er, så mal i vei, du. 

Litt rart at du er så usikker på deg selv at du lar fremmede mennesker avgjøre dette. Er ikke du leder for mange og vant til å stå i avgjørelsene dine?

Anonymkode: af410...aec

Joda de kjenner meg absolutt, og overraskende nok har jeg tråkket i salaten noen ganger. Vil helst unngå det i jula.

Jeg er selvfølgelig usikker på både det ene og det andre. Det er helt okay å spørre andre når jeg trenger et syn på noe. 

NotNaomi skrev (28 minutter siden):

Joda de kjenner meg absolutt, og overraskende nok har jeg tråkket i salaten noen ganger. Vil helst unngå det i jula.

Jeg er selvfølgelig usikker på både det ene og det andre. Det er helt okay å spørre andre når jeg trenger et syn på noe. 

Men da burde du jo høre på svar også før du flytter inn i salaten. 

Anonymkode: f8241...f41

Annonse

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde nok reagert mye mer på ett bilde med bare portrett av meg enn bilde som karikatur, det hadde bare vært gøy :)

Anonymkode: bf74d...0fc

Ja det var det. Litt rart å gi portretter sånn, det er jeg faktisk enig med deg i. Så derfor jeg tenkte at det ble sånn teit uten å gjøre det litt humoristisk 🙂

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg hadde ikke blitt spesielt takknemlig om jeg fikk et kort med et maleri av meg.. jeg hadde spilt takknemlig, men antakelig hadde det vridd seg inni meg

Anonymkode: 1097e...119

Jeg forventer ikke takknemlighet akkurat. De feirer jul, jeg gjør ikke. Vil bare sende for å ikke virke demonstrativ liksom. Ønske dem en koselig høytid bare. Det er oppmerksomheten og ikke noen gave. De kan kaste kortet etterpå om de vil 🙂 

NotNaomi skrev (8 minutter siden):

Jeg forventer ikke takknemlighet akkurat. De feirer jul, jeg gjør ikke. Vil bare sende for å ikke virke demonstrativ liksom. Ønske dem en koselig høytid bare. Det er oppmerksomheten og ikke noen gave. De kan kaste kortet etterpå om de vil 🙂 

Du lager en slags julegave for å ikke virke sær? Det er jo sært

Anonymkode: 1097e...119

Om jeg skulle fått et julekort med maleri av meg selv på så måtte det absolutt vært en morsom karikatur.

Hadde noen sittet og laget et pent og pyntelig maleri av meg, og sendt det til meg for å ønske god jul, hadde jeg nok syntes det var litt rart. Da hadde jeg satt mer pris på at personen malte en nisse eller noe annet julete, jeg er ikke så glad i mitt eget speilbilde liksom ;)

Anonymkode: f3632...7e1

Annonse

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Om jeg skulle fått et julekort med maleri av meg selv på så måtte det absolutt vært en morsom karikatur.

Hadde noen sittet og laget et pent og pyntelig maleri av meg, og sendt det til meg for å ønske god jul, hadde jeg nok syntes det var litt rart. Da hadde jeg satt mer pris på at personen malte en nisse eller noe annet julete, jeg er ikke så glad i mitt eget speilbilde liksom ;)

Anonymkode: f3632...7e1

Helt enig. Nå ville det blitt noe ekspresjonistisk foruten selve ansiktet, så ikke sånn seriøst pent og pyntelig. Men likevel..ja, jeg ser absolutt den. 

NotNaomi skrev (2 timer siden):

Ja, jeg sitter og maler store kort. De feirer jo jul, så blir et slags kombinert jule, og nyttårskort til hver. Så tenkte jeg å male dem som figurer avhengig av interesser og egenskaper..  Bare for at de ikke skal bli så kjedelige..  Men jeg er altså i tvil om det blir for barnslig. 

Det synes jeg høres kjempeartig ut, skulle ønske jeg kunne male bedre enn en fireåring. Trå til! (Og jeg ville vært superhelt!)

Gjest NotNaomi
sug lut skrev (1 minutt siden):

Det synes jeg høres kjempeartig ut, skulle ønske jeg kunne male bedre enn en fireåring. Trå til! (Og jeg ville vært superhelt!)

Takk! 

Det er superhelt han første vil være også 😄 

Ps. Du kan fint lære å male. Det er faktisk ikke så vanskelig.Teknikker ( som ser imponerende ut, men lette å praktisere)  og litt matte ( måling ) så er du der. Hvis du ikke vil bli en ny Rembrandt da 🙂

NotNaomi skrev (1 time siden):

Med den opplysningen ville jeg hvertfall droppet det. Om du ikke feirer jul, så virker jo det der bare som en latterliggjøring av hele konseptet jul. Demonstrasjon med stor D. 

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Med den opplysningen ville jeg hvertfall droppet det. Om du ikke feirer jul, så virker jo det der bare som en latterliggjøring av hele konseptet jul. Demonstrasjon med stor D. 

Det var en ny og ukjent tanke. Hvis noen selv ikke feirer bursdag, så gratulerer de ikke andre med dagen? Den skjønte jeg faktisk ikke. 

Her er svarene preget av hvilket nick som spør, for en barnslig gjeng. 

Har ei venninne som gjør det samme, men hun tegner. Hun er flink, og mottakerne blir glade! 

Her var det nylig en tråd om julekort, og ALLE sender visst julekort. Må da være mye bedre å få et personlig julekort enn et som er masseprodusert og kjøpt på nille.

Kjør på, hørtes gøy ut 😊

Anonymkode: 23474...301

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Her er svarene preget av hvilket nick som spør, for en barnslig gjeng. 

Har ei venninne som gjør det samme, men hun tegner. Hun er flink, og mottakerne blir glade! 

Her var det nylig en tråd om julekort, og ALLE sender visst julekort. Må da være mye bedre å få et personlig julekort enn et som er masseprodusert og kjøpt på nille.

Kjør på, hørtes gøy ut 😊

Anonymkode: 23474...301

🙂

Jeg hadde blitt veldig glad for en sånn gave, det er morsomt, omtenksomt og personlig. Og jeg håper du hadde malt meg som Batman!( eller woman, da). Man må jo kunne flire litt, alt er ikke så alvorlig! Jeg synes det var mange snerphøner her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...