Gjest NotNaomi Skrevet 13. desember 2022 #1 Skrevet 13. desember 2022 Jeg har malt ansiktene til noen venner nå, men så tenkte jeg å gjøre det litt morsomt ( det er litt store kort jeg skal sende ) Det jeg tenkte er å male kropper til tegneseriefigurer og fantasifigurer. Bare kom på det da ene er veldig opptatt av en viss fantasyfigur, og tenkte å male han som den. Men er det for barnslig? Jeg takler det fint om dere svarer at det er det. Jeg er jo i tvil selv.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #2 Skrevet 13. desember 2022 Tror ikke jeg forstår hva du spør om? Du har malt kort? Julekort? Anonymkode: 1b6f7...cc9
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #3 Skrevet 13. desember 2022 NotNaomi skrev (9 minutter siden): Jeg har malt ansiktene til noen venner nå, men så tenkte jeg å gjøre det litt morsomt ( det er litt store kort jeg skal sende ) Det jeg tenkte er å male kropper til tegneseriefigurer og fantasifigurer. Bare kom på det da ene er veldig opptatt av en viss fantasyfigur, og tenkte å male han som den. Men er det for barnslig? Jeg takler det fint om dere svarer at det er det. Jeg er jo i tvil selv. Hva slags kort? Julekort? Av ansikter? Jeg synes det bare høres rart og barnslig ut, men om dine venner er som deg så passer det sikkert dem. Anonymkode: f8241...f41
Gjest NotNaomi Skrevet 13. desember 2022 #4 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke jeg forstår hva du spør om? Du har malt kort? Julekort? Anonymkode: 1b6f7...cc9 Ja, jeg sitter og maler store kort. De feirer jo jul, så blir et slags kombinert jule, og nyttårskort til hver. Så tenkte jeg å male dem som figurer avhengig av interesser og egenskaper.. Bare for at de ikke skal bli så kjedelige.. Men jeg er altså i tvil om det blir for barnslig.
Gjest NotNaomi Skrevet 13. desember 2022 #5 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hva slags kort? Julekort? Av ansikter? Jeg synes det bare høres rart og barnslig ut, men om dine venner er som deg så passer det sikkert dem. Anonymkode: f8241...f41 Selvfølgelig er de ikke som meg. Da hadde jeg jo ikke spurt.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #6 Skrevet 13. desember 2022 Høres vel kanskje ut som om du bør vente noen uker med å ta noen beslutninger..? Mulig du ser annerledes på ting da Anonymkode: 1b6f7...cc9
Gjest NotNaomi Skrevet 13. desember 2022 #7 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Høres vel kanskje ut som om du bør vente noen uker med å ta noen beslutninger..? Mulig du ser annerledes på ting da Anonymkode: 1b6f7...cc9 Du har godt tidsbegrep skjønner jeg...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #8 Skrevet 13. desember 2022 NotNaomi skrev (12 minutter siden): Selvfølgelig er de ikke som meg. Da hadde jeg jo ikke spurt. Men da skjønner du vel også at dette ikke er noe du bør sende fra deg? Eller sitte å gjøre? Male andres ansikter?? Anonymkode: f8241...f41
Gjest NotNaomi Skrevet 13. desember 2022 #9 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Men da skjønner du vel også at dette ikke er noe du bør sende fra deg? Eller sitte å gjøre? Male andres ansikter?? Anonymkode: f8241...f41 Hæ?? Jeg har malt portretter før, og solgt et par også. Hva fan er galt med det nå da? Jeg skulle begynne på kroppene og tenkte at det kanskje kunne gjøres litt humoristisk. Fikk jeg malt meg selv som Wednesday Addams så hadde jeg syntes det var morsomt. Men jeg vet jo ikke om andre syns sånt er særlig gøy. Derfor jeg spør. Og hva er galt med å male kort?
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #10 Skrevet 13. desember 2022 Det kommer helt an på hvor flink du er. Karikaturer er jo både morsomme og stilige å få. Ansikt malt med superhelt-kostyme kan jo være både stilig og personlig. Er du flink til å male så hadde jeg glatt gått for et slikt julekort fremfor et med ferdig trykk fra butikken. Anonymkode: de0a0...40a
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #11 Skrevet 13. desember 2022 NotNaomi skrev (2 minutter siden): Hæ?? Jeg har malt portretter før, og solgt et par også. Hva fan er galt med det nå da? Jeg skulle begynne på kroppene og tenkte at det kanskje kunne gjøres litt humoristisk. Fikk jeg malt meg selv som Wednesday Addams så hadde jeg syntes det var morsomt. Men jeg vet jo ikke om andre syns sånt er særlig gøy. Derfor jeg spør. Og hva er galt med å male kort? Hvorfor spør du når du ikke vil ha ærlige svar?? Jeg hadde syntes det var beyond creepy om jeg fikk noe sånt som julekort. Men de kjenner vel deg og vet hvordan du er. Anonymkode: f8241...f41
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #12 Skrevet 13. desember 2022 11 minutes ago, NotNaomi said: Du har godt tidsbegrep skjønner jeg... Det er etter jul ja, men du høres jo ikke helt i vater ut. Anonymkode: 1b6f7...cc9
Gjest NotNaomi Skrevet 13. desember 2022 #13 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det kommer helt an på hvor flink du er. Karikaturer er jo både morsomme og stilige å få. Ansikt malt med superhelt-kostyme kan jo være både stilig og personlig. Er du flink til å male så hadde jeg glatt gått for et slikt julekort fremfor et med ferdig trykk fra butikken. Anonymkode: de0a0...40a Takk! Flink og flink. Jeg er ikke akkurat Odd Nerdrum 🙂 tror jeg har malt mange hundre malerier og solgt 11. Så ja.. Men de ligner. Da går jeg for det.. 🙂
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #14 Skrevet 13. desember 2022 NotNaomi skrev (Akkurat nå): Takk! Flink og flink. Jeg er ikke akkurat Odd Nerdrum 🙂 tror jeg har malt mange hundre malerier og solgt 11. Så ja.. Men de ligner. Da går jeg for det.. 🙂 Du får ett svar for og mange mot, og da er det det ene for du klynger deg til. Virkelig? Anonymkode: f8241...f41
Gjest NotNaomi Skrevet 13. desember 2022 #15 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Du får ett svar for og mange mot, og da er det det ene for du klynger deg til. Virkelig? Anonymkode: f8241...f41 Jeg tror nok jeg hører på den som faktisk svarte på det jeg spurte om ja...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #16 Skrevet 13. desember 2022 NotNaomi skrev (42 minutter siden): Ja, jeg sitter og maler store kort. De feirer jo jul, så blir et slags kombinert jule, og nyttårskort til hver. Så tenkte jeg å male dem som figurer avhengig av interesser og egenskaper.. Bare for at de ikke skal bli så kjedelige.. Men jeg er altså i tvil om det blir for barnslig. Gjør det noe da? Det er jo humor. Tanken som teller! Anonymkode: 51b31...702
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #17 Skrevet 13. desember 2022 Er noen av dine venner mørke i huden? I så fall burde du google blackface. Anonymkode: b8c72...7c5
Gjest NotNaomi Skrevet 13. desember 2022 #18 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er noen av dine venner mørke i huden? I så fall burde du google blackface. Anonymkode: b8c72...7c5 De er i alle farger. Har ikke malt noen i annen farge enn den de opprinnelig har nei 🙂
Gjest NotNaomi Skrevet 13. desember 2022 #19 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Gjør det noe da? Det er jo humor. Tanken som teller! Anonymkode: 51b31...702 Takk!
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #20 Skrevet 13. desember 2022 NotNaomi skrev (12 minutter siden): Jeg tror nok jeg hører på den som faktisk svarte på det jeg spurte om ja... Sliter du så mye med leseforståelse altså at du ikke engang ser at folk HAR svart på det du spurte om? Du mener kanskje har svart det du VIL de skal svare? Anonymkode: f8241...f41
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #21 Skrevet 13. desember 2022 jeg ville synes det var veldig spesielt å få meg selv malt som en tegneseriefigur. Anonymkode: 9b897...b64
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #22 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Hvorfor spør du når du ikke vil ha ærlige svar?? Jeg hadde syntes det var beyond creepy om jeg fikk noe sånt som julekort. Men de kjenner vel deg og vet hvordan du er. Anonymkode: f8241...f41 Hvordan er det "beyond creepy" om en god venn som var flik til å male malte et personlig julekort med en slag karikatur av deg i superhelt-kostyme? Hvorfor det er "beynd creepy" klarer jeg faktisk ikke å se. Anonymkode: de0a0...40a
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #23 Skrevet 13. desember 2022 Forøvrig ville jeg synes det var spesielt å få et julekort med et malt ansikt av meg selv også..... Anonymkode: 9b897...b64
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2022 #24 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Hvorfor spør du når du ikke vil ha ærlige svar?? Jeg hadde syntes det var beyond creepy om jeg fikk noe sånt som julekort. Men de kjenner vel deg og vet hvordan du er. Anonymkode: f8241...f41 Du trenger ikke være stygg da!! Syns det hørtes morsomt ut jeg, HI. Såfremt du kan male da selvsagt Anonymkode: 72bbd...569
Gjest NotNaomi Skrevet 13. desember 2022 #25 Skrevet 13. desember 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Du trenger ikke være stygg da!! Syns det hørtes morsomt ut jeg, HI. Såfremt du kan male da selvsagt Anonymkode: 72bbd...569 Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå