Gå til innhold

Tror dere helt ærlig at noen koser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Jo. Du går inn for det når du aktivt oppsøker smerte. 

Anonymkode: f370d...eec

Har fått nok i natt/dag ihvertfall, men uenig i at jeg går inn for det. Men er gjerne ikke flink å forlate når jeg får mye dritt. 

Anonymkode: 770e1...91f

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Har fått nok i natt/dag ihvertfall, men uenig i at jeg går inn for det. Men er gjerne ikke flink å forlate når jeg får mye dritt. 

Du BER om dritten selv og så klager du når den kommer. 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Vil jo ikke ha det. Det er misforstått. 

Da bør du kanskje ikke gå inn i tråder og flagge høyt at du er den personen de feilaktig snakker om. La rette vedkommende rydde opp i det selv. Og dropp «dere vil ha meg ut, alle er så slemme»-klynkingen. Du har gjort deg upopulær helt uten andres hjelp. Vil du gjøre deg populær får du prøve en annen stil.

Dette er heller ikke din tråd, men du kupper den ved å peke og peke på deg selv. Trenger du en reprise på i går???

Annonse

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Du går inn i en tråd som ikke handler om deg for å klage over hvor slemme alle er mot deg. Er ikke det å oppsøke det?

Anonymkode: a63c7...0ee

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men det er sant. Jeg vet ikke det. Det er uten for min verden. Ingen interesse av meg. Verken hører på meg eller gjør det jeg sier. 

Du har lov til å føle det du gjør. Ingen skal skamme seg for å ikke føle fordi andre mener at du bør på grunn av det ene eller det andre. At det er trist er en ting. Men å måtte føle skam er en annen. Å påføre noen skam gjør ingen bedre, tvert i mot. Så ikke tenk for mye på sånt. Det er kjipt at du føler som du gjør. 

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Da bør du kanskje ikke gå inn i tråder og flagge høyt at du er den personen de feilaktig snakker om. La rette vedkommende rydde opp i det selv. Og dropp «dere vil ha meg ut, alle er så slemme»-klynkingen. Du har gjort deg upopulær helt uten andres hjelp. Vil du gjøre deg populær får du prøve en annen stil.

Dette er heller ikke din tråd, men du kupper den ved å peke og peke på deg selv. Trenger du en reprise på i går???

Jeg burde helt sikkert lukket innlegget å gått videre, men gjorde ikke det. Og hatt det skikkelig skitt siden. 

Nei, er ikke det. Ikke bare meg. 

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Du går inn i en tråd som ikke handler om deg for å klage over hvor slemme alle er mot deg. Er ikke det å oppsøke det?

Anonymkode: a63c7...0ee

Sånnsett ikke handlet, men handlet om. Burde bare lukket innlegget og ikke brydd meg. 

NotNaomi skrev (15 minutter siden):

Du har lov til å føle det du gjør. Ingen skal skamme seg for å ikke føle fordi andre mener at du bør på grunn av det ene eller det andre. At det er trist er en ting. Men å måtte føle skam er en annen. Å påføre noen skam gjør ingen bedre, tvert i mot. Så ikke tenk for mye på sånt. Det er kjipt at du føler som du gjør. 

Ingen god følelse for å si det sånn. Takk. 

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Nei, er ikke det. Ikke bare meg. 

Men du lurer aldri på hvordan populære folk har oppnådd å bli godt likt? Tror du at deres vei til applaus og bekreftelse gikk via endeløs syting og krangling og meg-meg-meg? Syns du at du har tilbudt oss andre en masse gode grunner til å like deg gjennom din aktivitet her? Hva viser du fram? Hva venter du å få slags reaksjoner for det?

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Men du lurer aldri på hvordan populære folk har oppnådd å bli godt likt? Tror du at deres vei til applaus og bekreftelse gikk via endeløs syting og krangling og meg-meg-meg? Syns du at du har tilbudt oss andre en masse gode grunner til å like deg gjennom din aktivitet her? Hva viser du fram? Hva venter du å få slags reaksjoner for det?

Nei, er nok ikke den måten. Jeg er på andre måter og, men da vet ingen hvem jeg er. Og det er helt greit. Derfor jeg synes det er synd at det blir sånn. Jeg tar og opp tema jeg lurer på og tenker på. 

Annonse

Ja, det finnes så mange forskjellige folk på nett, og noen av dem synes helt sikkert det er helt topp å opprette tråder om at de har det forferdelig fælt, enten de har det eller ikke. Noen har det ikke, men liker oppmerksomheten eller sitter der bak og ler av dem som biter på. Noen har det fælt og trenger virkelig å få sympati, mens andre bare elsker å være negative og bade i sin egen virkelige eller oppdiktede elendighet. De finnes nok i virkeligheten også, men det er nok lettere å tyne det skikkelig ut på nett hvor ingen vet hvem de er.

Anonymkode: cac0c...bfb

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Nei, er nok ikke den måten. Jeg er på andre måter og, men da vet ingen hvem jeg er. Og det er helt greit. Derfor jeg synes det er synd at det blir sånn. Jeg tar og opp tema jeg lurer på og tenker på. 

Hvorfor nekter du å bruke nick da? 

Anonymkode: 6c0d1...67e

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Da vil  jo de hyggelige sidene ved deg aldri nå fram til dem du syns gir deg dritt, da. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Da vil  jo de hyggelige sidene ved deg aldri nå fram til dem du syns gir deg dritt, da. 

Jeg skjønner og ser jo det. Fordi når det er den type tråder jeg av og til skriver blir det mistenkt at det er meg. Og ingen ser andre ting. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor tenker du det blir bedre? 

Nei, jeg vet ikke... Kanskje fordi det da er tydelig at du ikke bare bidrar negativt? 

Anonymkode: 6c0d1...67e

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg syns at det er minst like viktig å tenke på hva 91f får andre til å vise fram. Se på reaksjonene hun får og tenke på hvorfor folk reagerer som de gjør. Det er det som burde blitt et tema. 

Ja jeg tror mange gleder seg over andres ulykke eller smerte. Det har jeg sett i mine egne tråder og jeg synes det er svært beleilig at noen har det så vondt med seg selv. Jeg håper 2023 blir et bedre år for dem som holder på sånn. Kyss klapp og klem fra meg❤️

Anonymkode: 05c8b...74b

NotNaomi skrev (1 time siden):

Jeg syns at det er minst like viktig å tenke på hva 91f får andre til å vise fram. Se på reaksjonene hun får og tenke på hvorfor folk reagerer som de gjør. Det er det som burde blitt et tema. 

Hadde vært interessant å hørt. 

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg skjønner og ser jo det. Fordi når det er den type tråder jeg av og til skriver blir det mistenkt at det er meg. Og ingen ser andre ting. 

Hvordan skal de KUNNE se andre ting? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...