Gå til innhold

Tror dere helt ærlig at noen koser

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

seg av å opprette innlegg om hvor jævlig de har det, og at andre andre har det så sinnssykt mye bedre, så det er enda mer synd på dem av den grunn? 

Anonymkode: 6c0d1...67e

Det kan se sånn ut noen ganger. 

Anonymkode: f370d...eec

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

seg av å opprette innlegg om hvor jævlig de har det, og at andre andre har det så sinnssykt mye bedre, så det er enda mer synd på dem av den grunn? 

Ja, gud forby at man anerkjenner at noen har det kjipt og får en klapp på skulderen. 

I et innlegg var det en som skulle feire jul alene. Og i en annen tråd var det en som hadde fått vite at en venn var død. Nei, bare ikke bry dere om andre. Så lenge du har det bra selv! 

Anonymkode: 770e1...91f

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Ja, gud forby at man anerkjenner at noen har det kjipt og får en klapp på skulderen. 

I et innlegg var det en som skulle feire jul alene. Og i en annen tråd var det en som hadde fått vite at en venn var død. Nei, bare ikke bry dere om andre. Så lenge du har det bra selv! 

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Hun som fikk vite at vennen var død fikk da støtte i tråden. Hun andre også, til dels.

On 12/12/2022 at 11:51 PM, Anonym bruker said:

ok

Anonymkode: 86cad...648

Annonse

Anonym bruker skrev (På 13.12.2022 den 4.57):

DU kommer aldri til å få det bra. For du vil faktisk heller klage, du. Du er jammen en av de folka HI lurer på om finnes.

Anonymkode: 13891...5d1

Anonym bruker skrev (På 12.12.2022 den 23.51):

Ja, nå tror jeg det.

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

DU kommer aldri til å få det bra. For du vil faktisk heller klage, du. Du er jammen en av de folka HI lurer på om finnes.

Nei, aldri. Kloke ord. 

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Nei, aldri. Kloke ord. 

Kloke ord?  Hvem vet. Men SANNE ord, det er de: Klokka er snart fire om morgenen og du jager rundt på forumet etter ting du kan føle deg truffet av. Blir du friskere og lykkeligere av det? Hvis ikke, hva er grunnen til at du gjør det?

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Lykke vet jeg ikke hva er eller betyr. Får ikke sove og rød sprengte øyne. Så blir nok super dag og. 

Du har en sønn. Skam deg over å si noe slikt. 

Anonymkode: a63c7...0ee

Anonym bruker skrev (På 12.12.2022 den 23.51):

Atte hæ??

Anonymkode: fb67b...f7b

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hva er det du prøver å si? Du må nok kommunisere i klartekst skal du klare å bli forstått.

Anonymkode: 54749...9f9

Jeg fatta ikke innlegget til HI - det var det jeg prøvde å si. 

Anonymkode: fb67b...f7b

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Kloke ord?  Hvem vet. Men SANNE ord, det er de: Klokka er snart fire om morgenen og du jager rundt på forumet etter ting du kan føle deg truffet av. Blir du friskere og lykkeligere av det? Hvis ikke, hva er grunnen til at du gjør det?

ja enig

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Lykke vet jeg ikke hva er eller betyr. Får ikke sove og rød sprengte øyne. Så blir nok super dag og. 

Du insisterer jo på å tråle sida her etter ting å bli trist for. Så da blir det nok en dårlig dag. 

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Du har en sønn. Skam deg over å si noe slikt. 

Anonymkode: a63c7...0ee

Men det er sant. Jeg vet ikke det. Det er uten for min verden. Ingen interesse av meg. Verken hører på meg eller gjør det jeg sier. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du insisterer jo på å tråle sida her etter ting å bli trist for. Så da blir det nok en dårlig dag. 

Går ikke inn for det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...