Gå til innhold

Skal dere feire jul sammen med noen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, vi fire feirer med mine foreldre og to ugifte brødre. Neste år blir vi hos svigers, og da blir vi 7 eller 15 alt ettersom om det bare blir oss,  svigerforeldre og svigerinne eller om mannens onkel og søskenbarn med familie blir der.

Anonymkode: 0ee05...24d

Annonse

Vi feirer med mine foreldre, det gjør vi hvert år. Annethvert år kommer også søsteren og hennes familie fra utlandet. Dessverre er det lenge siden nå pga korona, og i år må de jobbe. Derfor blir det bare oss (fire voksne og to barn) i år.

Anonymkode: b04b9...00f

Feirer med mann og to barn. Bare vi 4, som vi alltid har gjort. Synes det er himmelsk deilig å være bare oss på julaften.  Lave skuldrer og bare avslapping.😊 

Nyttårsaften er vi også bestandig hjemme, men da har vi "åpent hus". Av og til er vi alene hele kvelden,  mens andre ganger ramler det inn folk her. Som regel en plass i mellom.  Uansett - elsker både jul og nyttår,  alene eller med fullt hus. 

Anonymkode: aaba7...b04

Bare kjernefamilien, oss to voksne og fire barn.

Etter at svigermor og svigerfar ble borte har vi ikke besøk lenger. Før var de her hvert år og mannens barnløse bror og kone annenhvert år. Nå reiser broren og kona til hennes foreldre.

Mine foreldre ønsker å være hjemme med dyrene sine og har aldri invitert oss. De kom hit når ungene var små, men nå er det mange år siden.

Vi har det veldig koselig vi 6 da, og etterhvert utvider vi nok med både svigerbarn og barnebarn 🙂

Hele storfamilien kommer til oss på middag første juledag.

Anonymkode: 0fc55...225

Annonse

Jada. På julaften blir vi 11 (mannens familie) på 1. juledag blir vi 16 (min familie), og på 2. juledag kommer svigermor og svigerfar og blir to netter. Når de drar 4. juledag skal jeg krabbe inn i pysjmodus og bli der i et døgn, minst. Det er kjempekoselig med selskap, folk og moro, men det er så deilig å bare være kjernefamilien, sløve i sofaen, se på film sammen og spise restemat. 

Tror faktisk vi blir 19 hos svigerforeldrene i år på julaften. 12 hos oss 1.dag og 2.dag blir det tur på fjellet og sofa etterpå. Der er koselig med folk men jeg må ha litt luft, spesielt når jeg må takle hele svigersiden på julaften. 

Både òg. 

Skal være på kafeen for rusmisbrukere jeg jobber på frem til vi stenger kl 16, også skal jeg spise julemiddag hos min kusine og hennes familie. Drar hjem etter middag og kaker for å gjøre meg klar til jobb 1. juledag. 

Så dagen og middag sammen med folk, kvelden alene. 

Anonymkode: aeac5...90d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...