Gå til innhold

Inngifte familiemedlemmer (inngifte monster)

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

😂 du er søt når du prøver 😉

Anonymkode: 944a9...860

Skulle ønske jeg kunne si det samme. Men du er ikke søt når du mislykkes. 

Anonymkode: 84192...0b9

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Skulle ønske jeg kunne si det samme. Men du er ikke søt når du mislykkes. 

Huff så trist at du ikke synes jeg er søt. God natt

Tusen takk til dere som har støttet meg, prøvd og forstå, og har skjønt at det ligger et underliggende sår i bunnen❤️ Dere har vært en veldig god støtte i denne tråden❤️ Til dere andre som har skrevet stygge ting, etterspurt diagnoser, osv kan det oppleves veldig vondt for den som mottar det. Tenk før dere skriver, det tipset gir jeg tilbake. Jeg har fått mange nyttige tips. De tar jeg med meg. Igjen tusen takk til dere som støttet meg❤️❤️

Anonymkode: 09e90...0cc

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Å nei... Du vet ikke hvem jeg er. Det har ikke noe å si

Nei, at du ikke tar til deg korrigeringer merker vi godt. Men det rare er at du tror du har noe å tilføre eller lære HI når det gjelder oppførsel mot andre mennesker. Det er bare smått komisk! 

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Nei, at du ikke tar til deg korrigeringer merker vi godt. Men det rare er at du tror du har noe å tilføre eller lære HI når det gjelder oppførsel mot andre mennesker. Det er bare smått komisk! 

Nei det tror jeg jo ikke

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Synes du det er bedre med hufs fra mummidalen? Jeg må jo bruke et ord som kan være beskrivende? Javel. 

Nei, hverken "hufsa fra mummidalen" eller "monster" er ord du skal bruke om din svigerinne. Du kan mislike hennes så mye du vil, men når du synker så lavt at du benevner henne på denne måten har du allerede mistet troverdigheten og sympatien rundt dine utfordringer i forhold til henne. 

Anonymkode: b4810...5cc

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nei, hverken "hufsa fra mummidalen" eller "monster" er ord du skal bruke om din svigerinne. Du kan mislike hennes så mye du vil, men når du synker så lavt at du benevner henne på denne måten har du allerede mistet troverdigheten og sympatien rundt dine utfordringer i forhold til henne. 

Altså det er det jeg kom på og jeg forventet jo ikke at det skulle være en stor oppmerksomhet rundt navnet….så synker jeg lavt da, finnes de som synke lavere. Det er om og gjøre og ikke synke lavest i det minste. Javel jeg har forstått du synes jeg har en dårlig oppførsel. Det har gått inn for lenge siden. 

Gjest NotNaomi
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Tusen takk til dere som har støttet meg, prøvd og forstå, og har skjønt at det ligger et underliggende sår i bunnen❤️ Dere har vært en veldig god støtte i denne tråden❤️ Til dere andre som har skrevet stygge ting, etterspurt diagnoser, osv kan det oppleves veldig vondt for den som mottar det. Tenk før dere skriver, det tipset gir jeg tilbake. Jeg har fått mange nyttige tips. De tar jeg med meg. Igjen tusen takk til dere som støttet meg❤️❤️

Bare hyggelig. Du setter fingeren på noe og lager en god diskusjon her og der. 

Men ikke overdriv da 🙂

Annonse

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Å bruke det OM henne kan man da godt. Å bruke det TIL henne er sikkert ikke så lurt. 

Anonymkode: 8cc04...85d

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

😂 Tror ikke du vet hva du kommenterer på

Jo. På deg og din høyst aparte tone her i tråden, og manglende evne til å se at det du anklager andre for, er det du selv som har mest av. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

😂 Tror ikke du vet hva du kommenterer på

Jeg tror hn vet akkurat hva hn kommenterer på. Vi er jo flere som ser det. 

Anonymkode: 5bc89...1c6

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jo. På deg og din høyst aparte tone her i tråden, og manglende evne til å se at det du anklager andre for, er det du selv som har mest av. 

Nei. Se hva du siterer 

Anonym bruker skrev (På 12.12.2022 den 13.27):

Vi blir aldri i familie på samme måte selvom du er gift… de kunne feira med hennes familie. Du får kalle meg barnslig men dette er mine følelser.. 

Veldig rar oppførsel på deg

Anonymkode: de046...851

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

😂 ta å se hva du svarer på

Herregud. Nei. Det burde holde for deg å høre at du oppfører deg dårlig, særlig når du syns du er i posisjon til å korrigere andre. At du ikke ser det selv er jo bare en skavank du må leve med. Og at du sitter klar i tråden for å svare alle som observerer det samme, er ikke helt friskt, men det er også noe du selv må leve med. Ikke jeg.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Herregud. Nei. Det burde holde for deg å høre at du oppfører deg dårlig, særlig når du syns du er i posisjon til å korrigere andre. At du ikke ser det selv er jo bare en skavank du må leve med. Og at du sitter klar i tråden for å svare alle som observerer det samme, er ikke helt friskt, men det er også noe du selv må leve med. Ikke jeg.

Hvis du har lest hele tråden så har du vel fått med deg at jeg ikke bryr meg om hva du måtte mene. Så hvorfor i alle dager gidder du å kommentere?

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hvis du har lest hele tråden så har du vel fått med deg at jeg ikke bryr meg om hva du måtte mene. Så hvorfor i alle dager gidder du å kommentere?

Sykelig å sitte dag og natt å vente på sitering, men deg om det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...